در بازرسی های صورت گرفته ، 52 فقره پرونده تخلف با عناوین کم‌فروشی ، عرضه خارج از شبکه آرد ، رعایت نکردن ساعات کاری تشکیل شده است.

جریمه میلیونی نانوایی‌های استان سمنانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مسئول واحد آرد و نان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از انجام هزار و سیصد مورد بازرسی از واحدهای نانوایی استان طی مهر ماه امسال خبر داد و گفت: نانوایی‌های استان سمنان در یک ماه گذشته 50 میلیون ریال جریمه شدند. 

 روح الله حامدی با بیان اینکه 650 واحد نانوایی در سطح استان فعالیت می‌کنند افزود: نانوایان از صنف استراتژیک جامعه هستند و در کمک به اقتصاد کشور از یک نقش مهم و تأثیرگذار برخوردارند. 

وی هدف از انجام این بازرسی‌ها را نظارت ویژه بر کیفیت و کمیت نان‌های تولیدی در استان برشمرد و یادآور شد: 12 بازرس و کارشناس واحد آرد و نان این سازمان بر فعالیت 650 واحد نانوایی در استان نظارت و با واحدهایی که قوانین نظام صنفی و مشتری‌مداری را رعایت نمی‌کنند و نان‌های بی‌کیفیت به مردم عرضه  می‌کنند به شدت برخورد خواهند کرد.

 مسئول واحد آرد و نان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان در ادامه اظهار داشت: از این تعداد بازرسی صورت گرفته ، 52 فقره پرونده تخلف با عناوین کم‌فروشی ، عرضه خارج از شبکه آرد ، عدم رعایت ساعات کاری و ... تشکیل شده است.

 وی ارزش ریالی این تعداد پرونده را بیش از 50 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این پرونده‌ها جهت بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند. 

حامدی خاطرنشان کرد: هم استانیها می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف ، موارد را از طریق سامانه تلفن 124 ستاد خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گزارش دهند.

انتهای پیام/ی
برچسب ها: نانوایی ، تخلف ، سمنان ، جریمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.