آیت‌الله امامی کاشانی در خطبه‌های نمازجمعه تهران؛

باید جلوی نفوذ دشمن گرفته شود/ در برجام دشمنان اسلام خواستار محو کلی ایران بودند

خطیب موقت نمازجمعه تهران گفت: امیدواریم تیم مذاکره‌کننده بتواند با درایتی که تاکنون از خود نشان داده و نیز دعای ملت، برجام را آنطور که هست، اجرا کند.

باید جلوی نفوذ دشمن گرفته شود/ در برجام دشمنان اسلام خواستار محو کلی ایران بودند
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت‌الله امامی کاشانی خطیب موقت نمازجمعه تهران در خطبه‌های امروز  (15 آبان‌ماه) با اشاره به خوی استکباری آمریکا اظهار داشت: از آن زمان که ما خودمان را شناختیم، آمریکا در ایران دست به استعمار و استبداد زده بود و این وضع امروز هم در کشورهایی مانند عراق، سوریه، لبنان، فلسطین و یمن ادامه دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه حکام آل‌سعود پست و نوکر آمریکا و اسرائیل هستند، تصریح کرد: حکام آل‌سعود با وجود اینکه خود را خادم حرمین شریفین می‌دانند، در یمن کوچک و بزرگ را به خاک و خون می‌کشند و در این میان جمهوری اسلامی توفیق داشته تا در برابر گروه‌های تکفیری مثل داعش بایستد و به آنها هشدار دهد.

امامی کاشانی با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی در نشست اخیر وین که درباره بحران سوریه تشکیل شد، اظهار داشت: مشاهده کردیم که چگونه تیم وزارت خارجه در نشست وین نظر خود را مبنی بر حمایت از سوریه حاکم کرد و این نشان دهنده همان اقتدار و عزت ایران اسلامی است.

وی در ادامه اظهارات خود، با اشاره به موضوع برجام و اینکه دشمنان اسلام خواستار محو کلی ایران بودند، گفت: باید جلوی نفوذ دشمن به کشور گرفته شود و طبیعتا این مهم نیازمند حصارکشی است و این حصار همان توحید ماست که مثل یک دیوار اجازه ورود دیگران را نمی‌دهد.

امامی کاشانی در همین باره اضافه کرد: اقتصاد، اخلاق و سیاست کشور باید حصار داشته باشد. این حصار و سقف زدن ضروری است، اما کافی نیست.

خطیب موقت نمازجمعه تهران در ادامه ضمن یادآوری حمایت و هدایت رهبر معظم انقلاب از برجام گفت: تیم مذاکره کننده توانست با شجاعت، امانت و دیپلماسی دقیق حرکت کند و امیدواریم بتواند با درایتی که تاکنون از خود نشان داده و نیز دعای ملت، برجام را آنطور که هست، اجرا کند.

وی با بیان اینکه تنها حصارکشی در برابر نفوذ دشمن کافی نیست، گفت: ما دور یک زمین حصار می‌کشیم تا دزد وارد آن نشود، اما یک عده‌ای هم می‌خواهند وارد این خانه شوند و به فرش و وسایل زندگی احتیاج دارند و باید اینها تامین شود.

امامی کاشانی با اشاره به لزوم اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در کشور افزود: عالمان و کارشناسان اقتصادی در مجلس باید نظرات خود را پیرامون اقتصاد کشور مطرح کنند و دولت هم باید طرح و لایحه بدهد و چنانچه در برخی قوانین مثل قانون کار اشکالاتی وجود دارد، باید رسیدگی شود.

وی گفت: اگر برجام به نتیجه برسد، خودش یک در است، لیکن راه‌های دیگر نیز وجود دارد. اگر اقتصاد مقاومتی درست شد، مملکت رشد خواهد کرد. اگر دور خانه را حصار کشیدیم و وسایل آن را نیز تامین کردیم، دیگر به بیگانگان احتیاجی نخواهیم داشت و از آنها مطالبه نمی‌کنیم.

انتهای پیام/


                    برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

برچسب ها: نفوذ ، دشمن ، نمازجمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۵ آبان ۱۳۹۴
مرگ بر امریکا
United States of America
ناشناس
۱۵:۰۰ ۱۵ آبان ۱۳۹۴
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۱۵ آبان ۱۳۹۴
مرگ بر امریکا
آخرین اخبار