آغاز لیگ دسته یک و لیگ برتر کانوپولو در شش ماهه دوم سال طبق تقویم ورزشی کانوپولو از آبان ماه آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در جدول رده‌بندی کانوپولو آسیا ایران بار دیگر درخشید، از طرفی با شروع شش ماه دوم سال لیگ‌های کشوری آغاز می شود و از این پس تکمیل تقویم ورزشی کانوپولو با شروع لیگ‌ها رقم می خورد.
 
*خیرالهی: سابقه درخشانی در آسیا داشته است
 
رئیس کمیته کانوپولو قایقرانی گفت: ایران در 17 مسابقه آسیایی تا به حال کارنامه‌های درخشانی کسب کرده است.
 
حسین خیرالهی به خبرنگار ما اظهار کرد: برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رده جوانان برگزار نمی‌شود و در مجموع رده بندی آقایان بزرگسال کشورمان در مسابقات آسیایی سوم شدند و ملی پوشان بانوان بزرگسالان در جدول رده بندی دوم شدند، تیم ژاپن اول و چین تایپه سوم شد.
 
وی افزود: در مسابقات آقایان زیر 21 سال چین تایپه اول شد و ایران به سکوی دوم و کشور ژاپن بر سکوی سوم ایستاد.
 
خیرالهی در ادامه یادآور شد: در مسابقات بانوان زیر 21 سال ملی پوشانمان بر سکوی اول آسیا و کشور سنگاپور دوم و تایلند بر سکوی سوم ایستاد.
 
وی خاطر نشان کرد: در کل جدول توزیع مدال ها، ایران در مجموع اول شد، چین تایپه دوم و سنگاپور سوم و کشور ژاپن بر جایگاه چهارم جدول و تایلند در جایگاه پنجم ایستاد.
 
*در ایتالیا با چهار رده سنی می توانیم کسب سهمیه کنیم
 
وی در ادامه تصریح کرد: ایران در 17 مسابقه قهرمانی آسیا در رشته کانوپولو و در رده‌های مختلف مقام‌های خوبی کسب کرده است و برای شرکت در مسابقات جهانی سال آینده در ایتالیا به این منظور در چهار رده می توانیم شرکت داشته باشیم و کسب سهمیه کنیم.
 
*آغاز لیگ ها در فصل دوم سال
 
خیرالهی در خصوص شروع لیگ‌های نیمه دوم سال بیان کرد: پس از این رقابت‌های آسیایی لیگ ها را 21 آبان آغاز می کنیم و از اول آذر سال 94 شروع لیگ برتر و لیگ دسته یک را خواهیم داشت.
 
*ملی پوشان را تا قهرمانی جهان آماده می کنیم
 
وی در ادامه تاکید کرد: ملی پوشان را برای ادامه اردوها تا اعزام به مسابقات جهانی آماده می کنیم اما تمرینات غیر متمرکز ادامه دارد و کار را با نفراتی که عضو تیم ملی بوده‌اند شروع می کنیم.
 
خیرالهی در خصوص برگزاری لیگ‌ها یادآور شد: لیگ ها در استانهای داوطلب و در پایگاه برگزار می‌شود و به منظور تکمیل تقویم ورزشی 6ماهه دوم سال مسابقات قهرمانی کشور جوانان و بانوان را برگزار خواهیم کرد و مسابقات آقایان هم در مراغه برگزار کردیم.
 
وی در ادامه اظهار داشت: 7 تیم برای حضور در مسابقات لیگ آماده هستند و منتظر یک تیم دیگر هستیم تا به زودی حاضر شود که در کل با حضور 8 تیم لیگ باشگاه‌ها را آغاز خواهیم کرد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار