هاشمی: فریب این اختلاف را نخورید/ هدف دانشگاه حضور در فینال است

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد با اظهار نارضایتی از بازی شاگردانش در هفته سوم تاکید کرد هدف دانشگاه حضور در فینال سوپرلیگ است.

مصطفی هاشمی پس از پیروزی 97 بر 57 تیم بسکتبال دانشگاه آزاد برابر نیروی زمینی به خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: فریب این اختلاف را نخورید. نیروی زمینی تیم خوبی بودکه آنچه در جیب داشت خرج کرد. متاسفانه ما در دقایقی بازی را واد دادیم و اواخر بازی به دلیل مهره‌های خوبی که داشتیم بازی را از حریف گرفتیم. 

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد با تاکید براینکه تیمش بازی خوبی در هفته سوم سوپرلیگ به نمایش نگذاشت، ادامه داد: شاید این تبعات بازی قبل و شکست ما در گرگان بود. البته من هم در نیمه نخست نتوانستم تیمم را خوب هدایت کنم اما در نیمه دوم تمرکز بازیکنان بیشتر شد و خودشان عامل این نتیجه شدند. 

وی درباره حضور چند دقیقه‌ای ابوالفضل سیدی در ترکیب دانشگاه آزاد گفت: این بازیکن جوان باید آرام آرام در ترکیب تیم جا بیفتد و با تیم هماهنگ شود. حالا برای حضور زیاد او در میدان کمی زود است. 

هاشمی در پاسخ به این پرسش که آیا به داوری دیدار تیمتان برابر شهرداری در  هفته گذشته معترض بودید؟ گفت: من هرگز درباره داوری صحبت  نکرده‌ام اما هرکسی بخواهد می‌تواند فیلم بازی ما را در گرگان ببیند و خودش قضاوت کند.  

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد درباره توانایی حضور دانشگاه آزاد در فینال سوپرلیگ اظهار کرد: هدف ما حضور در فینال سوپرلیگ است و از روز اول هم برای همین موضوع تلاش کردیم. امیدوارم به هدفمان برسیم. 

انتهای پیام/ 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار