هفته چهارم سوپرلیگ بسکتبال ایران با شکست پتروشیمی بندرامام در آبادان و تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته چهارم رقابت‌های سوپرلیگ بسکتبال ایران عصر امروز با برگزاری 5 دیدار به پایان رسید. 

چهارمین شکست پیاپی نیروی زمینی

تیم بسکتبال نیروی زمینی با شکست برابر شیمیدر در قعر جدول سوپرلیگ جا خوش کرد. دیدار تیم‌های بسکتبال شیمیدر و نیروی زمینی در هفته چهارم سوپرلیگ بسکتبال ساعت ۱۶ امروز تیم‌های بسکتبال شیمیدر و نیروی زمینی به مصاف به هم رفتند که این دیدار با برتری ۸۳ بر ۴۷ شیمیدر به پایان رسید. 
شیمیدر با این برتری به رتبه دوم جدول صعود کرد اما نیروی زمینی با چهار شکست و چهار امتیاز در قعر جدول ۱۰ تیمی سوپرلیگ بسکتبال قرار گرفت.

نمره قبولی دانشگاهی‌ها در تبریز
تیم دانشگاه آزاد اسلامی اما امروز در تبریز مهمان شهرداری این شهر بود. شاگردان مصطفی هاشمی که تا پایان هفته سوم در صدر جدول رده‌بندی سوپرلیگ قرار داشتند در این بازی هم با ارائه نمایشی برتر، میزبان خود را با حساب 65 بر 47 مغلوب کردند تا با 7 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به سه تیم شیمیدر، ثامن مشهد و پالایش نفت آبادان در رتبه نخست باقی بمانند. شهرداری تبریز هم با این شکست در رتبه هشتم جدول قرار گرفت. 

آتش‌بازی نفت در آبادان
حساس ترین دیدار هفته چهارم سوپر لیگ بسکتبال ایران ساعت ۱۶امروز در ابادان بین پالایش نفت این شهر وپتروشیمی بندر امام اغاز شد که این دیدار با برتری ۸۲ب۷۸شاگردان حماد سامری پایان رسید.
نفت با این پیروزی ۷امتیازی شد تا با تفاضل کل کمتر پس از دانشگاه ازاد و شیمیدر در جایگاه سوم لیگ جدول رده بندی سوپر لیگ قرار بگیرد.

ثامن یک پرتاب تا  100 کم آورد
تیم بسکتبال ثامن مشهد امروز میزبان آینده‌سازان میهن اصفهان بود. آینده سازان که در هفته‌های گذشته مانند نیروی زمینی تنها شکست را تجربه کرده بود، در این دیدار نمایش خوبی برابر ثامنی‌ها داشت اما نتوانست از چهارمین شکست خود جلوگیری کند و با حساب 97 بر 81 مغلوب میزبان شد تا مشهدی‌ها با این پیروزی چهره مدعی به خود بگیرند. شاگردان مهدی صاحبیان پس از شگفتی‌سازی در هفته نخست و شکست پتروشیمی در بندرامام، حالا در پایان هفته چهارم با سه پیروزی و یک شکست در رتبه چهارم جدول قرار بگیرد. 

گرگان فاتح دربی شهرداری‌ها 
در گرگان تیم شهرداری این شهر در دیداری جذاب مقابل هم نام اراکی خود ایستاد. شهرداری اراک در حالی که از حضور حامد آفاق محروم بود، نتوانست به روند رو به رشد خود ادامه دهد تا این تیم هم مانند دانشگاه آزاد در گرگان چاره‌ای جز شکست نداشته باشد  و با حساب 88 بر 75 بازی را به میزبان واگذار کند. به این ترتیب شهرداری گرگان در رتبه هفتم و شهرداری اراک هم در رتبه پنجم جدول ایستاد. 

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار