حمله صهیونیستها با سلاح های ممنوعه به فلسطینیان

رژیم صهیونیستی از تسلیحات ممنوعه برای حمله به معترضان فلسطینی استفاده می کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی روسیا الیوم، اسرائیل از تسلیحات ممنوعه بین المللی در کرانه باختری رود اردن علیه فلسطینیان استفاده می کند.

بر این اساس بر اثر تیراندازی نظامیان اسرائیلی یک فلسطینی در شمال شهر الخلیل در کرانه باختری رود اردن کشته شد. همچنین شمار دیگری از فلسطینیان در درگیری با نظامیان اسرائیلی زخمی شدند. ارتش اسرائیل از تسلیحات ممنوعه بین المللی علیه تظاهرکنندگان فلسطینی استفاده می کند.

یافا ستیتی خبرنگار روسیا الیوم در رام الله در گزارشی در این زمینه افزود: ارتش اسرائیل یک زن هفتاد و دو ساله فلسطینی را در شهر الخلیل کشت. وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد در جسد این زن پانزده گلوله پیدا کرده است.

شهر الخلیل شاهد درگیری های شدید میان فلسطینیان و نظامیان اسرائیلی است. این درگیری ها پس از آن تشدید شد که فلسطینیان خواهان برگزاری تظاهرات گسترده برای پس گرفتن اجساد قربانیان خود شدند ولی اسرائیل از تحویل این اجساد خودداری می کند.

درگیری هایی نیز میان جوانان فلسطینی و نظامیان اسرائیلی در شهر بیت لحم گزارش شده است. ارتش اسرائیل از واحد ویژه نیروهای عرب خود برای بازداشت فلسطینیان در بیت لحم استفاده کرده است. یک جوان فلسطینی نیز از ناحیه گردن به شدت زخمی و وضع وی وخیم گزارش شده است.

نظامیان اسرائیلی در شهر بیره در رام الله تظاهرات فلسطینیان را سرکوب کردند. نیروهای اسرائیلی به صورت گسترده از گاز اشک آور و گلوله جنگی استفاده کردند. یک کودک سیزده فلسطینی نیز از ناحیه پا بر اثر تیراندازی نظامیان اسرائیلی زخمی شده است.

همچنین رسانه های اسرائیلی اعلام کردند یک اسرائیلی در شهرک بنیامین در شرق شهر رام الله چاقو خورده و عامل این حمله فرار کرده است.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار