عضو فراکسیون هنر و رسانه مجلس گفت: نمایشگاه مطبوعات فرصتی برای آشنایی مردم با ظرفیت‌های رسانه‌ها و انگیزه‌ای برای رشد و حضور پرشورتر آن‌ها در عرصه خبررسانی است.

"نصرالله پژمان‌فر" در گفت‎وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها گفت: برگزاری نمایشگاه مطبوعات فرصتی است که رسانه‌های مختلف بتوانند ظرفیت‌های خود را به نمایش بگذارند.

عضو فراکسیون هنر و رسانه مجلس اظهار داشت: نمایشگاه مطبوعات فرصتی است که علاقمندان و متخصصان با ظرفیت‌های رسانه‌های گوناگون آشنا شوند و در واقع انگیزه‌ای برای رشد و حضور پرشورتر آن‌ها در عرصه خبررسانی مهیا شود.

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه مطبوعات اقدامی ارزشمند است، تصریح کرد: باید تلاش کنیم که خروجی این نمایشگاه منجر به رشد بیشتر رسانه‌ها شود.

پژمان‌فر افزود: اینکه ما رسانه‌های قوی را حمایت کنیم و رسانه‌های ضعیف را رها کنیم، منجر به حضور پرشورتر رسانه‌های بزرگ در امر خبر رسانی و تضعیف رسانه‌های دیگر می‌شود و به نظر من رویکرد درستی نیست.

عضو فراکسیون هنر و رسانه مجلس با تاکید بر اینکه باید کمک کنیم رسانه‌های مختلف فرصت حضور بیشتر در این عرصه‌ها را داشته باشند، گفت: این موضوع باید در سیاستگذاری‌ها اعمال شود، در غیر این صورت نه تنها رشدی در فضای رسانه‌ها ایجاد نمی‌شود، بلکه باعث ناامیدی برای رسانه‌های نوپا خواهد شد.

پژمان‌فر خاطرنشان کرد: وقتی رقابت در عرصه رسانه، رقابت قابل دفاع و سازنده‌ای نباشد، مشکلات عدید‌ه‌ای در این حوزه ایجاد خواهد شد و ضروری است که با برنامه ریزی درست بر این مشکل فائق آمد.

لازم به ذکر است، بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در تاریخ 16 الی 22 آبان‌ماه 94 به مدت یک هفته در محل مصلی تهران برگزار می‌شود.  
انتهای پیام/

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار