عضو فراکسیون هنر و رسانه مجلس گفت: نمایشگاه مطبوعات فرصتی است برای تبادل تجربه و خلاقیت و بروز ابتکاراتی که رسانه‌ها در انتشار اخبار و رویدادها بکار گرفته‌اند.

"غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی" در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها گفت: برگزاری هر نمایشگاهی اثرات و تبعاتی دارد.

عضو فراکسیون هنر و رسانه مجلس با بیان اینکه یکی از جنبه‌های مثبت برگزاری نمایشگاه مطبوعات تبادل تجربه و خلاقیت میان رسانه‌های گوناگون است، اظهار داشت: نمایشگاه مطبوعات بستری مناسب برای مشخص شدن رسانه‌های توانمند و میزان فاصله رسانه‌ها از یکدیگر است.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های مثبت و ارزنده برگزاری نمایشگاه مطبوعات، مشخص شدن توانایی رسانه‌ها در جذب مخاطب است،  افزود: نمایشگاه مطبوعات فرصتی است برای بروز خلاقیت‌ها و ابتکاراتی که رسانه‌ها در انتشار اخبار و رویدادها بکار گرفته‌اند.

جعفرزاده ایمن‌آبادی با بیان اینکه در نمایشگاه مطبوعات، مردم بهتر و آسان‌تر می‌توانند به رسانه‌های مختلف دسترسی پیدا کنند و با آن‌ها آشنا شوند، تصریح کرد: بعضا در نمایشگاه مشخص می‌شود که مجموعه‌ای در فضای رسانه‌ای اعم از نوشتاری، دیداری و شنیداری جای پا پیدا کرده است.

وی افزود: نمایشگاه مطبوعات، محلی مناسب برای عرضه فرآورده‌های رسانه‌هایی است که به هر دلیل ناشناخته مانده‌اند.

عضو فراکسیون هنر و رسانه مجلس با تاکید بر اینکه انتظار می‌رود نمایشگاه مطبوعات امسال قوی‌تر از سال‌های گذشته فعالیت کند و تکراری نباشد، اظهار داشت: می‌توان در حاشیه نمایشگاه، با برگزاری کلاس‌های کلاس‌های آموزشی رسانه‌های گوناگون را با تکنیک‌های جدید خبری و جلب مخاطب آشنا کرد و به ارتقای کیفیت این مجموعه‌ها کمک کرد.

جعفرزاده ایمن‌آبادی با بیان اینکه هرساله شاهد حواشی و اتفاقاتی پیرامون برگزاری نمایشگاه مطبوعات بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: این حواشی قابل پیش‌بینی و کنترل بود اما به هر دلیل این اتفاق نیفتاد و امیدواریم که نمایشگاه امسال به خوبی و به دور از این حواشی اجرا شود.

لازم به ذکر است، بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در تاریخ 16 الی 22 آبان‌ماه 94 به مدت یک هفته در محل مصلی تهران برگزار می‌شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار