سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: سه فرد متخلف به جرم شکار در اراضی شهرستان سلطانیه دستگیر و از متخلفین سه قبضه اسلحه و تعدادی فشنگ کشف و ضبط گردید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ جعفری گفت: در پی گشت کنترل شبانه روزی مامورین یگان حفاظت سه فرد متخلف به جرم شروع به شکار در اراضی شهرستان سلطانیه دستگیر شدند.

وی افزود: یک فرد متخلف در روستای امیرآباد سلطانیه با داشتن یک قبضه اسلحه ته پردولول قاچاق و 10 تیر فشنگ ساچمه در حین شروع به شکار دستگیر شد.

ناصر جعفری همچنین گفت: از فرد متخلف دیگر یک قبضه سلاح ساچمه زنی 5تیرپران، 25تیرفشنگ ساچمه و یک رشته کمربند چرمی حمل فشنگ به جرم شروع به شکار کبک بدون مجوز و پروانه شکتر در روستای امیر آباد سلطانیه دستگیر شد.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان همچنین افزود: از یک فرد متخلف در روستای برانگوروچمرود یک قبضه سلاح ساچمه زنی تک لول به همراه یک تیر فشنگ ساچمه به جرم حمل بدون همراه داشتن مجوز لازم دستگیر شد.

وی ضمن اینکه پرونده متخلفین جهت رسیدگی حقوقی به مراجع قضایی شهرستان ارجاع شده است گفت: متخلفین هشدارهای ما را جدی گرفته و دست از تهدید گونه های حیات وحش بردارند چرا که در صورت مشاهده تخلف این اداره کل مطابق قانون با متخلفین برخورد خواهد کرد.

جعفری  همچنین از دوستداران محیط زیست استان انتظار داریم در صورت مشاهده تخلف مراتب را به نزدیکترین واحد محیط زیست استان اطلاع داده و یا با شماره تلفن های 3-33541001 تماس حاصل نموده تا در زمینه جلوگیری و کشف تخلفات اقدام لازم صورت پذیرد.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: دستگیری ، متخلف ، شکار ، سلطانیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.