نماينده مردم شهرستان كازرون استان فارس در مجلس شورای اسلامی، گفت: امنيت موجود در جامعه ماحصل تلاش های نيروهای امنيتی و به ويژه نيروی انتظامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شاهین محمد صادقی در جلسه ای كه با حضور فرمانده انتظامی استان فارس و تعدادی از معاونان و روسای پلیس های تخصصی در ستاد انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: مهمترین وظیفه هر دولتی در جامعه، برقراری امنیت است.

وی با اشاره به اینكه نیروی انتظامی در كشور ابزار امنیت داخلی است، افزود: مسئولیت زمینه سازی برای یك زندگی آرام و شایسته در جامعه بر دوش مأموران نیروی انتظامی است.

محمد صادقی حفظ كرامت مردم را بسیار ضروری عنوان كرد و گفت: پلیس باید مقتدر و با صلابت در راستای خدمت رسانی به عموم مردم تلاش كند.

نماینده مردم شهرستان كازرون در مجلس شورای اسلامی، خاطر نشان كرد: اختیار پلیس برای انجام بعضی از مأموریت های خاص جزء ضروریات اقتدار این نیروی خدمتگزار است.

محمد صادقی اضافه کرد: هر چه پلیس علمی تر، دقیق تر و با برنامه تر عمل كند، به همان اندازه در انجام اقدامات خود موفق خواهد شد.

وی با بیان اینكه سردار احمد علی گودرزی فرمانده شایسته و لایقی است كه از زمان حضور وی، امنیت بسیار خوبی در سطح استان برقرار شده است، گفت: به سهم خود از همه اقدامات انجام شده پلیس فارس در راستای تأمین امنیت مردم تقدیر و تشكر می كنم.

فرمانده انتظامی استان فارس نیز در این جلسه طی سخنانی اظهار كرد: اجرای طرح مكنا ( مدیریت كیفیت در نیروی انتظامی) در كلانتری ها و پاسگاه های فرماندهی انتظامی استان فارس باعث كاهش جرائم كاركنان، بالا بردن آستانه تحمل آنان و همچنین رعایت حقوق شهروندی شده است.


سردار احمد علی گودرزی راه اندازی اورژانس اجتماعی در محله های آسیب پذیر استان و به ویژه شهر شیراز را از اقدامات مؤثر و خوب معاونت اجتماعی اعلام كرد و گفت: كارشناسان مشاوره و روانشناسان با حضور در این محله ها به شهروندان خدمات مشاوره ای ارائه می دهند.


وی تأكید كرد: مأموران جان بر كف انتظامی استان فارس در راستای برقراری نظم و امنیت در جامعه از هیچ تلاش و كوششی دریغ نمی كنند.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام


برچسب ها: امنیت ، جامعه ، تلاش ، انتظامی ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.