کرمان؛

تشییع پیکر سه شهید والامقام در کرمان

آیین تشییع پیکر مطهر سه شهید دوران دفاع مقدس صبح امروز با حضور استاندار کرمان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، آیین تشییع پیکر مطهر سه شهید دوران دفاع مقدس صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار کرمان، مسئولین، خانواده شهدا و مردم شهیدپرور شهر کرمان در محل حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان و امام جمعه کرمان پس از اقامه نماز میت بر پیکر پاک این شهیدان، گفت: سرانجام همه انسان‌ها عروج از این دنیاست، پس چه بهتر که این امر از طریق شهادت در راه خدا باشد و به این فیض نائل شود.

آیت الله سید یحیی جعفری افزود: سعادت شهادت در راه خدا نصیب هر شخصی نمی‌شود و عده‌ای خاص هستند که با پروردگار خویش عهدی داشتند و خداوند آنها را لایق دانسته و مقدمات عروج ملکوتی آنها را فراهم ساخته است.

وی با تاکید براینکه همه ما غبطه می‌خوریم که این شهادت برای ما رقم نخورده است، خاطر نشان کرد: طبق روایات، نخستین قطره خون شهید که بر زمین ریخته می‌شود، همه گناهان وی بخشیده می‌شود، مگر اینکه دینی به گردنش باشد.

مردم شهر کرمان پس از اقامه نماز بر پیکر دو شهید گمنام و شهید حسن حسینی عامری و قرائت زیارت عاشورا، آیین تشییع این شهدا والامقام را از حسینیه ثارالله تا چهارراه کاظمی برگزار کردند.

دو شهید گمنام برای خاکسپاری به دانشگاه فنی شهید چمران کرمان واقع در ابتدای جاده هفت باغ علوی انتقال داده شدند.

شهید حسینی نیز فردا صبح در یادواره شهدای دانش‌آموز در حسینیه ثارالله کرمان با پیکر مطهرش وداع صورت می‌گیرد.


 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب
برچسب ها: تشییع ، شهدا ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.