شهرستان ریگان یکی از شهرستانهای شرقی استان کرمان می باشد که دارای تنوع آب وهوایی است و این تنوع باعث شده به رغم سردی هوا در بیشتر نقاط کشور شاهد هوایی بهاری در ریگان باشیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ این شهرستان دارای دو نوع آب هوا می باشد که آب وهوای گرم
وخشک ومعتدل کوهستانی می باشد در مناطق کوهستانی آب
وهوای خنک این روزها سایه بر سر اهالی این مناطق انداخته است .

اما در قسمتی از شهرستان اب وهوای گرم وخشک وجود دارد که این امر باعث شده آب وهوا در این مناطق این روزها بهاری شود واین آب وهوا گردشگران زیادی را به این شهرستان سوق دهد .

فرماندار ریگان گفت: شهرستان ریگان دارای تنوع آب وهوایی است که این تنوع آب وهوایی باعث رونق گردشگری این شهرستان خواهد شد .

امین باقری اظهر داشت: شهرستان ریگان دارای جاذبه های متنوعی است که تعدادی از این جاذبه ها در مناطق کوهستانی وتعدادی از جاذبه ها در مناطق گرم وخشک شهرستان وجود دارند .

وی بیان داشت: در منطقه گرم وخشک بلند ترین تپه های شنی وجود دارد که در هر فصل رونق خاصی دارند.

فرماندار ریگان گفت: برنامه های بزرگ ورزشی از اذر ماه در این شهرستان اغاز خواهد شد که به زودی بزرگترین مسابقه بین المللی اتومبیل رانی کشور در این تپه های شنی برگزار خواهد شد .

وی گفت :تمامی امکانات برای گردشگران در این فصل از سال در این شهرستان فراهم شده است وگردشگران می توانند از این جاذبه ها دیدن کنند

فرماندار ریگان یادآورشد: با توجه به اینکه در اکثر نقاط کشور این روزها آب وهوا خنک وبارانی است اما در شهرستان ریگان آب وهوایی بهاری وجود دارد .

شهرستان ریگان در 285کیلومتری از شرق استان کرمان قرار دارد.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: بهار ، ریگان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.