سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: باشگاه گسترش فولاد با برنامه‌ریزی مدون از تعطیلات به بهترین نحو استفاده می‌کند.

آذرنیا: گسترش از تعطیلات به فنی‌ترین شیوه استفاده خواهد کرد
حسن آذرنیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص برنامه‌های گسترش فولاد برای تعطیلات اخیر لیگ اظهار کرد: با تلاش مدیریت و تنظیم برنامه‌های مدون کادر فنی با برنامه‌های خاصی طراحی شده که اجرایی خواهد شد.

 وی در ادامه افزود: تمرینات تیم به مدت پنج روز تعطیل بود و از روز پنج‌شنبه که تمرینات از سرگرفته شده به هدف تقویت و آماده‌سازی تیم برای انجام بازی‌های پیش‌رو بوده است.

 آذرنیا اضافه کرد: ما در تبریز و در مجموعه اختصاصی گسترش تمرینات را پیگیری می‌کنیم و آماده بازی بعدی خواهیم شد.
سرپرست گسترش فولاد گفت: بدنسازی، کار با وزنه،تمرینات با توپ، مرور کارهای تاکتیکی عمده تمرینات ما است که بدون شک تلاش می‌کنیم با آمادگی به مصاف دیگر حریفان برویم.

وی در مورد تعطیلات لیگ تصریح کرد: بدون شک تمرینات و انجام بازی‌های تدارکاتی هیچ گاه نمی‌تواند جای مسابقات رسمی را بگیرد. اما باید از تعطیلات به بهترین شیوه استفاده کرد زیرا فقط تعطیلات مختص ما نیست.

آذرنیا ادامه داد: تعطیلات درست است از لحاظ فنی کار درست و حساب شده‌ای نیست اما همه تیم‌ها با آن مواجه هستند و جزؤ برنامه‌های کی‌روش است و همه‌ها ملزم به رعایت دستورات سرمربی تیم ملی به هدف موفقیت این تیم که عصاره فوتبال کشورمان بوده هستیم.

سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد تصریح کرد: درست است ما مشکلات فراوانی داریم اما کمک به تیم ملی و سازمان لیگی که با باشگاه‌ها همکاری کرده است جزو وظایف ما است.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار