سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: در راستای موفقیت تیم ملی باید با فدراسیون و برنامه‌های سازمان لیگ هماهنگ باشیم.

حسن آذرنیا در گفتگوبا خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازی مقابل پدیده و برد پرگل این تیم اظهار کرد: در هفته یازدهم لیگ بر تر تیم فوتبال گسترش فولاد که در مقابل پدیده به میدان رفته بود باری با کیفیت خوبی ادامه داد و توانست نتیجه لازم را بدست آوریم.

وی در ادامه افزود: ما بازی خوبی از هر دو تیم شاهد بودیم. پدیده یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر بوده که از لحاظ ساختار مدیریتی  فنی و باشگاهی سرتر بود.

آذرنیا ادامه داد: تیم پدیده هم در جام حذفی و هم در لیگ برتر همه تیم های رقیب را برده است و بازی با این تیم برای ما مسائل روحی و روانی زیادی به همراه داست که موفق شدیم پیروز از میدان بیرون بیاییم.

سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد با اشاره به سخت‌کئشی کادر فنی تیمش عنوان کرد: شما می‌توانید هر بازی در لیگ برتر سختی‌های خاص خود را دارد اما در این بازی نتیجه مهم بود که به آن رسیدیم.

وی اضافه کرد: فقط تأسف‌بار اینکه به دلیل شرایط نامساعد جوی تبریزی‌ها نتوانستند ازر این دیدار استقبال کنند .

آذرنیا درباره تعطیلات طولانی مدت لیگ گفت: باید عنوان کنم این تعطیلات ازلحاظ فنی، علمی و تخصصی کار همه تیم ها را دشوار کرده اما لازم است به جهت موفقیت تیم ملی که عصاره فوتبال باشگاهی ما بوده باید با فدراسیون و تیم ملی همکاری کرده و با برنامه‌های سازمان لیگ هماهنگ باشیم.

سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد بیان کرد: با برنامه‌های مشخص برای گذراندن تعطیلات در نظر گرفته‌ایم که بطور حتم عملی می‌کنیمو

وی در مورد هدف گذاری گسترش گفت: شما می‌دانید گسترش تاکنون 3بار به لیگ برتر راه یافته که در دور اول رتبه دوم و در مرحله بعدی صعود، در حالی که در آستانه سقوط به دسته پایین تر بود توانست درلیگ برتر ماندنی شود و اکنون نیز هدف داریم که تیم رتبه تک‌رقمی بدست آورد و تلاش این است که با درایت و مدیریت و کادر فنی تیم را به بالاتر از هدف‌گذاری برسانیم.

وی در پایان یادآور شد: امیدواریم که گسترش فولاد در انتهای فصل به جایگاه واقعی و شایسته دست یابیم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار