مدیر تیم‌های ملی کانوپولو قایقرانی گفت:‌تیم‌های آسیایی این رشته افزایش یافته و این اتفاق کانوپولو را به سمت المپیکی شدن پیش می‌برد.

مهران قزلباش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد : مسابقات آسیایی هنگ کنگ در سطح بالایی برگزار شد زیرا کیفیت بازی‌ها نسبت به قبل ارتقا پیدا کرده بود و قایقرانان ساعی‌تر شده بودند و با این روند ، پیش‌بینی می‌شود ، کانوپولو به تدریج سمت المپیکی شدن پیش برود.
 
وی افزود : امسال تیم بزرگسالان اگرچه به نتیجه دلخواه خود نرسید اما تجربه‌ای هم در خصوص حضور در مسابقات بین المللی نداشتند و بیشتر تیم را جوانان تشکیل داده بودند و تیم بانوان جوانمان نیز به سکوی اول ایستادند اما در کل توانستیم مقام‌های خوبی کسب کنیم و راضی بودم و برای مسابقات جهانی سال آینده نیز زمان زیادی در اختیار داریم تا ملی پوشان را آماده کنیم.
 
قزلباش در خصوص مسابقات لیگ خاطرنشان کرد : با توجه به آغاز لیگ و برنامه‌های مستمری که پیش رو داریم می‌توان به اعزام تیم‌ها در مسابقات آتی اشاره کرد که البته برای حضور در مسابقات بدون مرزی احتیاج به چند قایق داریم و برای خرید آن‌ها سعی خواهیم کرد حامی مالی پیدا کنیم.
 
قزلباش در خصوص لیگ بزرگسالان خاطرنشان کرد : لیگ بزرگسالان اواخر آبان آغاز می‌شود و همه پاروزنان ملی پوش برای حضور در رقابت‌های لیگ بین تیم‌های باشگاهی تقسیم می‌شوند از این بابت خوشحالم که تمریناتشان را ادامه می‌دهند تا برای سال آینده اردوها تمرینات را با سیستم جدید پیش بگیریم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: کانوپولو ، قزلباش ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار