مجمع انتخاباتی تنیس‌روی میز خالی از مسائل حاشیه‌ای نبود و از مهم‌ترین آن می‌توان به دعوای لفظی سجادی با یکی از کاندیداها اشاره کرد.

دعوای لفظی معاون وزیر با یک نامزد
به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان انتخابات فدراسیون تنیس‌روی میز خالی از مسائل حاشیه‌ای نبود.

یکی از پرحاشیه‌ترین اتفاقات امروز مجمع زمانی بود که حسین عزیزی یکی از کاندیداها در حال ایراد سخنرانی بود اما با برخورد سخت رییس مجمع یعنی نصراله سجادی(معاون وزیر ورزش و جوانان) روبه‌رو شد.

عزیزی سخنانش را این گونه آغاز کرد: مدیران قدیمی سازمان تربیت بدنی از بنده شناخت دارند، زیرا مدتی در بخش مدیریت حقوقی در حال فعالیت بودم. گفتن چند نکته را ضروری می‌دانم. خوشحالم که حالا وزارت ورزش یک سیستم دانشگاهی دارد و افرادی در راس آن قرار دارند که با مدارک دانشگاهی به این حوزه وارد شده‌اند.

عزیزی در ادامه صحبت‌های خود را جنجالی‌تر کرد و گفت: فکر می‌کنم یک سال پیش بود که برای برگزاری یک مسابقه ورزش به سنندج رفته بودم. دوستان پینگ‌پنگی هم در آن جا حاضر بودند و به شدت از فدراسیون وقت گلایه داشتند در آن زمان به دلیل مسئولیت‌هایی که داشتم بسیار گرفتار بودم ولی تلاش کردم و یک سالن برای پینگ‌پنگی‌ها گرفتم. بعد از آن صحبت‌هایی پیش آمد و هشت استان از بنده حمایت کردند و با صحبتی که با یکی از کاندیدا داشتم در تهران به خدمت شهنازی رسیدم و درآن ‌جا قرار گذاشتیم که بنده ریاست را به دلیل آشنابودن به مسائل مدیریتی برعهده بگیرم و دیگری دبیر بنده بشوند.

وی در ادامه افزود: بنده به دلیل این که در گذشته معاون وزیر و سردار بودم به این مسئله نیازی نداشتم. اما قرار بر این بود که چند ماه بعد از آن موضوع جلسه‌ای برگزار شود ولی این اتفاق نیافتد و ما هر چه در این خصوص پرسیدم گفتند حالا حالاها انجام نمی‌شود و این یعنی بداخلاقی.

 اما در این زمان نصراله سجادی رو به عزیزی گفت: شما که یک حقوقدان هستید باید بدانید که دستور جلسه چیز دیگری است و نباید در این خصوص صحبت کنید. پس از آن عزیزی گفت که این زمان بنده است و در این جا زمان به قدری نیست که برنامه‌ها گفته شود و باید نقد شود و شما هم زمان بنده را می‌گیرید.

سجادی گفت: بنده باید بگوییم صحبت کنید یا نکنید! دستور جلسه معلوم است و اگر شما بخواهید صحبت کنید بقیه هم می‌خواهند همین کار را انجام دهند، خواهش دارم رعایت کنید.

پس از این مشاجره عزیزی گفت: عده‌ای هستند که در این جلسه انصراف می‌دهند در حالی که به این جلسه آمده‌اند و از قبل ثبت‌نام کرده‌اند. اگر در قانون هم نگاه کنید این یک بی‌اخلاقی است. هر کس که می‌خواست انصراف دهد بهتر بود که در جلسه حاضر نشود.

وی در ادامه افزود: عده‌ای پشت پرده به من گفتند که مجمع نرو اما من گفتم احترام می‌گذارم و در جلسه حاضر می‌شوم ،این در حالیست که چند هفته قبل گفته بودند که ما به عزیزی رای می‌دهیم و من هم آمدم.

پس از این صحبت‌ها که میان عزیزی و سجادی گفته شد، نصراله سجادی در پایان جلسه گفت: وزارت ورزش در این انتخابات کاندیدایی ندارد و هر کس هم که گفته است کاندیدای وزارت است من آن را تکذیب می‌کنم.

اما در پایان صحنه دیدنی زمانی بود که عزیزی می‌خواست از سالن خارج شود و به سمت سجادی رفت ولی وی با عزیزی خداحافظی نکرد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار