حجت الاسلام غروی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جلسه مشترک "کمیسیون" انتخابات جامعه مدرسین و "کمیته" انتخابات جامعه روحانیت برگزار شد

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: جلسه مشترک "کمیسیون" انتخابات جامعه مدرسین و "کمیته" انتخابات جامعه روحانیت برگزار شد.

حجت الاسلام سید محمد غروی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به تشکیل جلسه جامعتین برای انتخابات مجلس خبرگان اظهار داشت: در این زمینه کمیسیون انتخابات جامعه مدرسین با کمیته انتخابات جامعه روحانیت تاکنون دو جلسه برگزار کرده است.

 حجت الاسلام غروی در مورد اقدامات این جامعه در زمینه انتخابات خبرگان و حمایت احتمالی از سید حسن خمینی برای ورود به این انتخابات تصریح کرد: در تعیین مصادیق برای انتخابات خبرگان جامعه مدرسین هنوز ورود پیدا نکرده، اما این جامعه افراد را رصد می کند و در این بین افرادی هستند که احتمالا به علت کهولت سن یا مشکلاتی، توانایی حضور در جلسات خبرگان را ندارند و جامعه مدرسین سعی می کند با این ملاحظات، افراد را برای انتخابات خبرگان مشخص کند.

 وی هم چنین در مورد ورود جامعه مدرسین به مسئله انتخابات مجلس اظهار داشت: جامعه مدرسین تنها در مورد مجلس خبرگان ورود پیدا خواهد کرد و باید گفت در زمینه انتخابات مجلس این جامعه تنها شاخص های ورود افراد را اعلام خواهد کرد و به تعیین مصادیق، ورود پیدا نمی کند.

این عضو جامعه مدرسین در پایان با اشاره به دیدار اصولگرایان با اعضای این جامعه در مورد انتخابات مجلس اظهار داشت: برخی از شخصیت های اصولگرا با ریاست جامعه مدرسین دیدارهایی داشته اند اما در چند ماه اخیر با مجموعه جامعه مدرسین جلسه ای در این مورد برگزار نشده است.  

                برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار