50 درصد اعتبارات آمل برای طرح های عمرانی در نظر گرفته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه آمل در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان با اشاره به سهم اعتبار 314 میلیارد ریالی شهرستان آمل در سال 94 گفت: 50 درصد اعتبارات امسال شهرستان آمل برای 381 طرح عمرانی در نظر گرفته شد.

رسولی افزود: 17 میلیارد و 906 میلیون تومان از تملک دارایی شهرستان آمل از تمرکز استانی می باشد که دراختیار مدیران کل قرار دارد و باید در شهرستان هزینه شود.

وی تاکید کرد: در رفع مشکلات برق ماهیانه حداقل 400 میلیون تومان به اداره برق آمل اختصاص پیدا می کند که بتوانیم مشکلات برق را در شهر و روستا حل کنیم.

معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه آمل با اشاره به اختصاص مبلغ 4 میلیارد و 136 میلیون تومان برای راه روستایی آمل تصریح کرد:بیش از 95 درصد راه های روستایی زیرسازی و آسفالت صورت گرفته است که امیدوایم با همکاری راه روستایی و راه و شهرسازی مازندران بزودی شاهد افتتاح آسفالت راه های روستایی که در دست اقدام است باشیم.

رسولی با اشاره به شروع ساخت 3 مدرسه در روستاهای آمل گفت: 800 میلیون تومان برای ساخت 3 مدرسه کلاکسر ، محمدآباد و معلم کلا از بودجه ملی اختصاص پیدا کرد که عملیات اجرایی با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش شروع شد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.