باقریان: سرمربی جدید سپاهان امروز انتخاب می شود

مدیرعامل تیم فوتبال سپاهان گفت: طبق برنامه جلسه هیئت مدیره بعدازظهر امروز تشکیل می شود و در مورد سرمربی جدید تصمیم نهایی را می گیریم.

اصغر باقریان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  افزود: گزینه های مدنظرمان را انتخاب کرده ایم و قرار است امروز در جلسه هیئت مدیره گزینه نهایی را مشخص کنیم تا با وی وارد مذاکره شویم. 
 
باقریان درباره اینکه قلعه نویی، بوناچیچ و قطبی به گزینه‌های سرمربیگری این تیم اضافه شدند یا خیر، بیان کرد: بهتر است در مورد گزینه ها زیاد صحبت نکنیم چرا که در جلسه هیئت مدیره قرار است به جمع نهایی برسیم و با گزینه نهایی وارد مذاکره شویم. 
 
وی در مورد وضعیت خوروش بیان کرد:در حال حاضر اولویت ما انتخاب سرمربی است و بعد از آن تصمیم نهایی را در مورد سرپرست تیم خواهیم گرفت. 
 
مدیرعامل سپاهان در مورد اینکه سرمربی تیم تا قبل از شروع تمرینات مشخص می شود یا نه تصریح کرد: ما سعی مان را می کنیم که تا قبل از شروع تمرینات سرمربی جدید تیم را انتخاب کنیم اما کارهای اداری‌اش کمی طول می کشد، براین اساس محرم نویدکیا تا حضور سرمربی جدید تیم را هدایت می کند. 
 
باقریان در مورد صحبت های فرکی در مورد نقش برجسته نویدکیا در جدایی‌اش از سپاهان گفت: من اعتقاد به این موضوع ندارم چرا که نویدکیا همواره به فرکی احترام گذاشته است و مشکلی با وی نداشت. 
 
مدیرعامل سپاهان در مورد اینکه گفته می شود، خلعتبری نیم فصل دوم به استقلال می رود، بیان کرد: طرح این صحبتها در این مقطع زمانی حرفه ای و صحیح نیست، موقعی که بازیکنی با تیمی قرارداد دارد وی حق ندارد با باشگاه دیگر مذاکره کند، همچنین ما سعی می کنیم با اجازه باشگاه وارد مذاکره با بازیکن شویم. 
 
وی در پایان در مورد ارزیابی‌اش از باند اصفهان خاطرنشان کرد: کمکی به سپاهان تاکنون نشده است و حتی ما از اشتباهات داوری ضربه دیدیم، معتقدم که مسائل فوتبالی را باید از مراجع خودش حل کنیم ترویج بحث های منفی فوتبال جذابیت این رشته ورزشی را کاهش می دهد. 


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار