مدیر عامل تیم فوتبال سپاهان گفت: بعد از چند سال یک بازی فوق العاده زیبا و هجومی از سپاهان مشاهده کردم.

بعد از مدت‌ها یک بازی خوب از بازیکنان دیدم/قرار نیست کار خلعتبری تکرار شود

اصغر باقریان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: شرایط بازی از لحاظ فوتبالی طوری رقم خورد که ما در ضربات پنالتی نتیجه بازی را واگذار کردیم، اما در زدن ضربات پنالتی مسائل خارج از فوتبال موثر هستند.

باقریان در ادامه عنوان کرد: بازیکنان سپاهان ثابت کردند که از لحاظ روحی و روانی آمادگی لازم را دارند، همچنین اهالی فوتبال امیدوار شدند که سپاهان از این به بعد به جایگاه واقعی‌اش می‌رسد.

وی درباره اعتراض خلعتبری نسبت به تعویضش بیان کرد: اصل کار اشتباه است، به هر حال بازیکن در وضعیت خاص فشارش بالا رفته است و خون به مغزش نرسید و آن کار اشتباه را انجام داد، اما از اقدامش پشیمان شد به هر حال این حرکات قرار نیست دوباره تکرار شود.

وی در مورد عملکرد استیماچ بیان کرد: عملکرد استیماچ تاکنون قانع کننده بوده است، وی در این مدت کوتاه توانسته تیم را از لحاظ فنی به آمادگی لازم برساند، همچنین وی توانسته در مدیریت تیم نقش موثری ایفا کند.

مدیر عامل سپاهان در مورد ناراحتی منصوریان از رفتار استیماچ بیان کرد: استیماچ هیچ وقت بحث غیر فنی نمی‌کند. همچنین صحبت‌های منصوریان را نخواندم تا در مورد آن اظهارنظر کنم.

باقریان در مورد وضعیت محرم نویدکیا تصریح کرد: وی بزرگتر و سرمایه تیم است و هرچه که لازم باشد به کادرفنی کمک می‌کند.

وی در مورد وضعیت سرپرستی خوروش بیان کرد: ما تا کنون درگیر انتخاب سرمربی تیم بودیم بر این اساس جلسه هیات مدیره تشکیل نشده تا در این باره تصمیم بگیریم.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار