خبرنگاران حوزه واليبال هنوز هم براي تردد از پله‌های خطرناك جايگاه اصحاب رسانه در خانه واليبال با سختی مواجه هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، خانه والیبال تهران چندین سال است كه میزبان مسابقات لیگ برتر والیبال است. جایی كه تیم‌های تهرانی حاضر در لیگ از حریفان خود در این سالن پذیرایی می‌كنند.

هرچند سالن خانه والیبال تهران در سال‌های گذشته با مشكلاتی نظیر نور و تهویه روبه‌رو بود، اما بزرگترین معضل این سالن كه گویا تصمیمی هم برای حل و فصل آن در برنامه كاری مسئولان نیست جایگاه خبرنگاران این سالن است.

جایگاهی كه به دلیل بهره‌مندی از پله‌های خطرناك كار را برای رفت و آمد اصحاب رسانه سخت كرده است. به خصوص آن دسته از عكاسان و خبرنگارانی كه دوربین به همراه دارند و با هر بار بالا و پایین رفتن از این پله‌های غیراستاندارد ، سلامتی تجهیزات خود را كه اعلب گران‌قیمت هم هستند را در معرض آسیب جدی قرار می‌دهند.

رییس هیات والیبال تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان عنوان كرده است كه این جایگاه نسبت به سال قبل با تغییراتی مواجه شده و وضعیت بهتری پیدا كرده است. اما این ادعا در حالی مطرح است كه كاملا مشخص است كه تنها تغییر این جایگاه نسبت به فصل قبل مسابقات تغییر چینش صندلی‌های خبرنگاران است.

علاوه بر شرایط نامناسب پله‌های این جایگاه فضای محدود آن نیز یكی از معایب آن محسوب می‌شود. این روزها در مسابقاتی كه از حساسیت زیادی برخوردار است، خبرنگاران رسانه‌های نوشتاری، تصویری و عكاسان زیادتر از تعداد صندلی‌هایی است كه در این جایگاه تعبیه شده است و این موضوع هر هفته برخی خبرنگاران را با مشكل مواجه می‌كند و گاهی سبب می‌شود، بعضی از خبرنگاران ایستاده مسابقات را تماشا كنند یا كف جایگاه بنشینند.

این كه همیشه كوتاه‌ترین دیوار، دیوار خبرنگاران است باید دید چه زمانی این مشكل از سوی مسئولان هیات والیبال مورد بررسی قرار گرفته و اصلاح می شود.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
 
انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار