معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تبریز گفت: در ایام انتخابات شاهد هستیم برخی از نامزدها از احساسات مردم مناطق حاشیه‌نشین سوء‌استفاده کرده و به خرید و فروش رای در این مناطق می‌پردازند.

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حجت‌الاسلام حمیدی در نشست با معاون توسعه امور علمی و فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: با توجه به اینکه مردم همه مناطق کشور از جمله مناطق کم برخوردار در همه صحنه‌های سیاسی و حساس کشور حضور دارند متاسفانه برخی از کاندیداها در این عرصه سعی می‌کنند از وضعیت نامناسب زندگی افراد کم برخوردار سوء‌استفاده کنند.

وی افزود: در سطح شهر تبریز 98 مرکز ورزشی، فرهنگی و سلامت دایر است که از این تعداد 17 خانه سلامت، 18 فرهنگسرا، 34 کتابخانه، 7 پارک بانوان و 22 سالن ورزشی چند منظوره بوده و بیش از 70 درصد این مراکز در مناطق محروم هستند.

حمیدی ابراز داشت: یکی از ظرفیت‌های بزرگی که شهرداری تبریز ایجاد کرده تاسیس سازمان توسعه و عمران عون بن علی است که در روزهای عادی 5 هزار نفر و در روزهای تعطیل 15 هزار نفر به این مجموعه وسیع فرهنگی، ورزشی و گردشگری مراجعه می‌کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تبریز متذکر شد: به دلیل شرایط سکونتی نامناسب مناطق حاشیه‌نشین بچه‌ها معمولا در درون خانه و خانواده نیستند و در بیرون از خانه در معرض تهدید آسیب‌های مختلف اجتماعی از جمله گرفتار شدن به دام اعتیاد قرار دارند.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به اینکه در مناطق حاشیه‌نشین خانه‌ها در نزدیکی هم قرار دارد ارتباط از طریق بام خانه‌ها به راحتی صورت می‌گیرد و امنیت اخلاقی این مناطق نیز خدشه‌دار است.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تبریز اذعان داشت: در ایام انتخابات هم شاهد هستیم برخی از کاندیداها از احساسات مردم مناطق حاشیه‌نشین شهر سوء استفاده کرده و به خرید و فروش رای در این مناطق می‌پردازند.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.