سامانه اینترنتی آیتا "ابر یکپارچه تبادل اطلاعات شهرداری تبریزآغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛این سامانه اینترنتی به نشانی ita.tabriz.ir برای اولین بار در کشور به منظور شفاف سازی و اطلاع رسانی وضع اجرای پروژه های عمرانی در کلانشهر تبریز ایجاد شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی در مراسم رونمایی از سامانه اینترنتی آیتا ، این سامانه را موجب شفاف سازی بیشتر و تسهیل فرآیندها و خدمات به شهروندان دانست.

دکتر پورمهدی با اشاره به ضرورت استفاده از تکنولوژی های نو جهت ارائه با کیفیت تر خدمات افزود:با استفاده از این سامانه میتوان نظام فنی و اجرایی مورد نیاز شهرداری را ایجاد کرد.

معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری تبریز نیز اصلی ترین هدف ایجاد این سامانه را بهبود،بستر سازی ، مستندسازی وساماندهی فرآیندهای مدیریتی و اجرایی پروژه های شهرداری تبریز بیان کرد.

محمد ابراهیم رمضانی خاطر نشان کرد شهروندان میتوانند با استفاده از این سامانه از طریق پایگاه اینترنتی ita.tabriz.ir از آخرین وضعیت اجرای پروژه های عمرانی کلانشهر تبریز مطلع شوند.

وی افزود پیمانکاران از این پس بجای ارائه دستی صورت وضعیت کارهای انجام شده خود از طریق این سامانه ضمن ارائه صورت وضعیت کارهای انجام شده خود میتوانند از آخرین وضعیت آنها و اسناد مربوط به پروژوه ها مطلع و پیگیر شوند.

معاون برنامه ریزی شهرداری تبریز با اشاره به ضرورت شفاف سازی در قراردادهای شهرداری تبریز افزود:مدیران شهرداری تبریز ونهادهای نظارتی می توانند از طریق این سامانه بر اجرای صحیح طرح های عمرانی نظارت کنند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.