فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه استان زنجان گفت: با تلاش پلیس و گشت زنی هدفمند موفق به کشف یک دستگاه خودرو سواری پراید سرقتی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سرگرد علی تقیلو گفت: عوامل گشتی کلانتری۱۱ سلطانیه در حین گشت زنی در محور جاده ترانزیت زنجان_ ابهر به یک دستگاه خودرو سواری پراید که بلاصاحب‌‌ رها شده بود، مشکوک شدند. 

وی با تاکید بر اینکه در استعلام به عمل آمده از سامانه پلیس، محرز شد خودروی مذکور دارای سابقه سرقت از حوزه استحفاظی کلانتری ۱۶۱ ابوذر تهران است، افزود: خودرو مذکور به پارکینگ انتقال داده شدو تلاش در جهت شناسایی ودستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت. 

تقیلو اظهارکرد: فرماندهی انتظامی شهرستان سلطانیه در طول یک ماه اخیر موفق به کشف دو دستگاه خودروی مسروقه و چهاردستگاه موتورسیکلت مسروقه و همچنین دو فقره سایر سرقت‌ها شده‌اند که این امر در سایه کارآمدی عوامل گشتی در برخورد با جرائم وسایر رخدادهای انتظامی است. 

فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه در خاتمه با تاکید بر حفظ و نگهداری صحیح اموال از سوی مالکان، خواستار همکاری بیشترمردم با پلیس و اعلام موارد مشکوک محلات خود از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/ف

برچسب ها: کشف ، پراید ، سلطانیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.