با تلاش پلیس استان کرمان سه باند بزرگ سرقت و آدم ربایی در این استان متلاشی و یک کودک ربوده شده خرم آبادی آزاد شد.

به گزارش سه باند بزرگ سرقت و آدم ربایی متلاشی شدندگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ رضا بنی اسدی فرمانده انتظامی استان کرمان گفت اعضای این سه باند که در یکسال گذشته مرتکب انواع سرقت و جرائم خشن در سطح استان شده بودند در عملیات هماهنگ پلیس استان طی 48 ساعت گذشته بازداشت شدند. وی تعداد اعضای این سه باند را 13 نفر ذکر کرد و گفت این افراد که 10 نفر آنها از اتباع بیگانه هستند در یک سال گذشته مرتکب 210 فقره سرقت شدند. 

وی مهمترین جرائم این افراد را سرقت از طلا فروشیها و پسته فروشیها ، ربودن و تخریب گاو صندوقها ،  گروگانگیری ، سرقت 5 خودرو ، سرقت مسلحانه 2 تن پسته  و سرقت حدود 100میلیون تومان وجه نقد از 7عابر بانک برشمرد و گفت اعضای یکی از این باندها مردادماه امسال یک پسر بچه ده ساله را در خرم آباد گروگان گرفتند که این کودک با تلاش ماموران انتظامی دیشب در شهرستان فهرج در  شرق استان کرمان  ازاد شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه ارزش اموال شناسایی شده این سه باند سرقت تاکنون به بیش از یک ونیم میلیارد تومان رسیده است گفت تحقیقات از افراد دستگیر شده برای پی بردن به دیگر  جرائم آنها ادامه دارد .

بگفته سرهنگ بنی اسدی یکی از مجرمین هنگام خروج از مرزهای غربی کشور دستگیر شد .

انتهای پیام/ز 

برچسب ها: کرمان ، سرقت ، آدم ربایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.