تمرین عصر امروز استقلال بدون حضور ملی‌پوشان در آکادمی ملی برگزار شد.

ترابپور پا به توپ شد، حنیف درون دروازه
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به دلیل عدم هماهنگی حراست آکادمی ملی فوتبال از ورود اصحاب رسانه جلوگیری به عمل آمد و در ادامه با هماهنگی میان مسئولان باشگاه استقلال خبرنگاران و حراست آکادمی ملی توانستند خبرنگاران به داخل راه پیدا کنند.

تمرین ساعت 15:30 در سالن آکادمی ملی شروع شد و در ابتدای تمرین پرویز مظلومی به مدت 10 دقیقه برای بازیکنان نکات لازم را گوشزد کرد و همچنین بعد از گرم کردن بازیکنان استقلال زیر نظر مربی بدنساز خود قربانعلی و بدنساز این تیم با دستور کادر فنی به روپایی زدن مشغول شدند و در ادامه در دستور کار خود قرار دادند و پس از این مرحله از تمرین که زیر نظر کادر فنی با حرکات توپ به تمرین پرداختند که شامل دریبل زدن و سرزدن همراه بود. 

در فواصل این تمرین حرکات کششی در دستور کار آبی‌پوشان قرار گرفت و در ادامه نیز بازیکنان به دو گروه آبی‌ و مشکی تقسیم شدند وبازیکنان به پاس‌کاری کوتاه پرداختند و در تمرین بعدی  یک استارت کوتاه پرداختند و به انجام کار سرعتی با توپ  پرداختند.

در ادامه بازیکنان با یک استراحت به دو گروه  سبز و نارنجی تقسیم شدند و تمرینات تاکتیکی که شامل حرکات ترکیبی پاس‌بلند و کار در عمق را در دستور کار خود انجام دادند،در ادامه این تمرین دروازه‌بان سوم استقلال  از بازیکنان جدا شد و زیر نظر مربی خود تراپ‌پورکه بعدا در تمرین آبی‌پوشان حاضر و حنیف عمران‌زاده درون دروازه که  ایستاده بود، همراه بازیکنان دیگر به تمرینات مشغول شد، که  جز حاشیه جالب این تمرین بود.

در تمرین استقلال بازیکنان حاضر در اردو بزرگسالان و تیم ملی امید غایب بودند.

وحید طالب‌لوو مهدی رحمتی سنگربانان آبی‌پوشان همراه دیگر بازیکن خارجی خود هرایرمگویان که در تیم ملی ارمنستان قرار است حضور پیدا کردند و به همراه آرش برهانی که به علت سرماخوردگی دچار شده بود از تمرین امروز استقلال را به همراه اعضای کادر فنی خود محمد نوازی و فرزاد مجیدی غایبین استقلال را تشکیل می‌دادند.

درقسمت بعدی تمرین، فوتبال درون تیمی در دستور آبی‌پوشان قرار گرفت و در این تمرین تراپ‌پور در یک دروازه قرار گرفت.

حنیف عمران‌زاده و میلاد فخردینی و سجاد شهباززاده از میهمانان تمرین امروز بودند و در اواخر تمرین استقلالی‌ها به پنالتی پرداختند که حنیف دروازه ایستاد.

 ساعت 16:30 با سوت مجید صالح این تمرین پایان یافت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار