معاون حقوقی و انضباطی باشگاه استقلال از صدور حکم پرونده کرار جاسم با در نظر گرفتن منافع این باشگاه خبر داد.

محسن بزرگی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  اظهار کرد: ما منافع باشگاه را همیشه درنظر می‌گیریم. اگر منافع باشگاه در حفظ کرار باشد،او را در چارچوب نظام باشگاه حفظ و اگر جمع بندی محتویات پرونده های انضباطی وی و مصلحت باشگاه در رفتن کرار باشد، اخراج انضباطی وی محتمل خواهد بود. 
وی با اشاره به جلسه کمیته انضباطی استقلال با موضوع رسیدگی به مساله کرار ادامه داد: پس از اتمام مرخصی کرار ، وی به کمیته انضباطی احضار می شود با حضور این بازیکن در کمیته انضباطی به موضوع وی رسیدگی خواهیم کرد اما غیبت کرار در این جلسه به منزله لغو یا تعویق آن نیست. چنانچه بازیکن عراقی استقلال در جلسه کمیته انضباطی حضور نیابد هم کمیته انضباطی برابر قانون به پرونده وی رسیدگی و تصمیمات لازم را اتخاذ خواهد کرد

معاون حقوقی و انضباطی باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که چرا مظلومی سرمربی و صالح، مربی استقلال به دلیل صحبت علیه داوری مسابقات لیگ جریمه نقدی شدند؟ توضیح داد: هنوز این حکم به باشگاه واصل نگردیده اما با مظلومی و صالح صحبت کردم و آنها ناراحت بودند. ببینید حجم صحبت‌هایی را که دیگران علیه داوری کردند چقدر بوده است؟ من موضع‌گیری علیه داوران را درست نمی‌دانم . هر انسانی ممکن‌الخطاست و حرمت داوری هم بسیار اهمیت دارد. داور از ارکان فوتبال است اما سئوال من از عزیزان کمیته انضباطی فوتبال این است که چرا دیگران جریمه نمی‌شوند؟ همکاران ما در حال تهیه نمودار آماری صحبت علیه داوران هستند و ظرف امروز و فردا این گزارش آماده خواهد شد . 
وی با استناد به گفته مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ که گفته بود از تساوی دربی تهران خوشحال است، ادامه داد: مجید صالح هم در گفت و گویی اعلام کرده بود بیرون زمین دوست داشتند بازی مساوی شود. دقیقاً جمله او با گفته تاج، مسئول برگزاری بازی‌ها مطابقت دارد.
محسن بزرگی درباره جریمه پرویز مظلومی، گفت: جمله سرمربی استقلال جمله‌ای است که می‌توان از آن حسن برداشت هم کرد. ما قطعاً به این احکام اعتراض می‌کنیم و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم در معرض این پرسش است که چرا چنین احکامی فقط برای استقلال صادر می‌شود و دیگران در حاشیه امنیت‌اند. این برخورد ذهن ما را پر از شائبه می‌کند و امیدوارم دوستان ما در کمیته انضباطی پاسخ قانع‌کننده‌ای داشته باشند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار