بندرعباس؛

تساوی بدون گل آلومینیوم مقابل داماش/ آبی پوشان هچنان در حسرت کسب پیروزی

تیم آلومینیوم هرمزگان در هفته چهاردهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور با کسب تساوی بدون گل مقابل داماش گیلان همچنان در حسرت کسب پیروزی باقی ماند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، شاگردان عباس سرخاب عصر امروز در ورزشگاه خلیج فارس میزبان تیم داماش گیلان بودند که با ارائه نمایشی نه چندان دلچسب مقابل حریف به نتیجه تساوی بدون گل رضایت دادند.

با ثبت این نتیجه آبی پوشان آلومینیوم پس از گذشت نزدیک به دوماه از آخرین برد خود در لیگ دسته اول فوتبال همچنان در حسرت کسب پیروزی باقی ماندند.

آخرین پیروزی نماینده هرمزگان در رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال به روز ۲۵ شهریور و برد ۲ بر صفر مقابل فولاد یزد در چارچوب هفته ششم بر می گردد.

پس از آن تیم آلومینیوم بنابر دلایل مختلفی از جمله مشکلات مالی باشگاه و عملی نشدن وعده های مسئولان برای پرداخت مطالبات بازیکنان و کادر فنی هرگز طعم برد را نچشیده است.

مشکلاتی که البته باعث شد تا داود حقدوست سرمربی تیم آلومینیوم پس از پایان رقابتهای هفته دهم از سمت خود کناره گیری کند و عباس سرخاب سکاندار جدید این تیم شود.

البته ناکامی آبی پوشان با آمدن سرخاب هم به پایان نرسید چرا که پیروز نشدن در چهار مسابقه گذشته وضعیت این را همچنان بحرانی نگه داشته است.

تیم آلومینیوم با کسب تساوی امروز با ۱۶ امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی جای گرفت.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.