پاروزن هرمزگانی در روز پایانی مسابقات قایقرانی آبهای آرام قهرمانی آسیا در شهر پالمبانگ اندونزی به نشان طلا دست یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس؛  در چهارمین روز این پیکارها صبح امروز مینا عبدالهی در فینال ماده کایاک یکنفره مسافت ۲۰۰ متر جوانان با حریفانی از قزاقستان، ازبکستان، ژاپن، تایلند، مالزی، قرقیزستان و اندونزی رقابت کرد که در پایان با زمان ۴۵.۷۶۵ ثانیه اول شد و مدال طلا را بر گردن آویخت.

قایقرانان قزاقستان و چین تایپه مدال های نقره و برنز این ماده را به دست آوردند.

عبداللهی پیش از این هم در ماده کایاک یکنفره مسافت ۵۰۰ متر نشان برنز کسب کرده بود.

از استان هرمزگان چهار پاروزن به نام های هدیه کاظمی،سارا کاظمی، مینا عبداللهی و کیانا کمال زاده به همراه آرزو پاسلار به عنوان مربی در این پیکارها داشتند که در ماده کایاک یکنفره مسافت ۵۰۰ متر بزرگسالان هدیه کاظمی دیگر در مکان چهارم ایستاد و از دستیابی به مدال بازماند.
در ماده کایاک چهارنفره مسافت
۵۰۰ متر رده سنی بزرگسالان هم کیانا کمال زاده و سارا کاظمی دو پاروزن هرمزگانی به همراه سارا حنیفه زاده و نگار علیمحمدی در رده ششم قرار گرفتند.

همچنین در ماده کایاک دونفره مسافت ۵۰۰ متر بزرگسالان کیانا کمال زاده پاروزن هرمزگانی به همراه سارا حنیفه زاده هم تیمی خود در مکان نهم ایستادند.

پاروزنان هرمزگانی فردا شب به استان باز می گردند.

اما در پایان مسابقات قایقرانی آبهای آرام قهرمانی آسیا در مجموع دو بخش مردان و بانوان پاروزنان ایران به ۵ نشان طلا، ۳ نقره و ۶ برنز دست یافتند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.