سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، امروز شهر اهواز را به مقصد اصفهان ترک می کند.

تنها مشکل اصفهانی‌ها با اسکوچیچبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در حالی که اسکوچیچ سرمربی کروات تیم فوتبال فولاد خوزستان، بعد از جلسه ای که عصر دوشنبه با مسئولان باشگاه فولاد خوزستان برگزار کرد و به صورت توافقی با انجام فسخ قرارداد خود، سرانجام پس از حضور مسئولان و مربیان باشگاه فولاد در مجموعه ورزشی صنایع فولاد او فقط عملکرد بازیکنان را  در آخرین تمرین شاهد بود و سپس از این تیم جدا شد تا بتواند روی نیمکت زردپوشان اصفهانی قرار بگیرد.
 
اما اصفهانی‌ها بعد از صحبت و توافق با مدیربرنامه این مربی، به نظر می رسد که تنها مشکل آنها برای قرارداد بستن فقط مشکل مالی باشد و در نظر دارند بعد از حل این مسئله مراسم معارفه‌ای را برای شناخت این مربی با بازیکنان تیم سپاهان برگزار کنند.
 
توافق با فولادی‌ها
 
اسکوچیچ بعد از توافق با فولادی‌ها از جمع سرخپوشان فولاد جدا شده و طبق قراردادی برای مذاکره با مسئولان باشگاه سپاهان، امروز سه شنبه ساعت 8:30 اهواز را به مقصد اصفهان ترک خواهد کرد و برای توافقاتی در خصوص گرفتن سکان هدایت تیم سپاهان با مسئولان اصفهانی با پروازی از اهواز راهی شهر اصفهان می شود.
 
باشگاه سپاهان به غیر از اسکوچیچ با گزینه‌های دیگر که آنها هم از مربیان خارجی نیز هستند صحبت هایی را در این خصوص انجام داده است اما در صورت شرایط مالی خوب سپاهانی‌ها با اسکوچیچ مشکلی دیگر با او نیز ندارند.
 
دراگان اسکوچیچ با تیم فوتبال فولاد خوزستان در 11 دیدار فقط 6 امتیاز گرفت و با یک بازی بیشتر از استقلال اهواز در مکان پانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر جای گرفت. 

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
 
انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.