جانشین فرمانده ی نیروی انتظامی از کشف 117 کیلو و 406 گرم تریاک در اهواز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ سید محمدرضا صالحی به تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اشاره کرد و اظهار داشت: ماموران عملیات ویژه ی مبارزه با مواد مخدر خوزستان با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج ) موفق به دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر از نوع تریاک در اهواز شدند.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی ازانتقال محموله ی تریاک در قالب بار صیفی جات از استان های جنوبی کشور مطلع شدند و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.                         

جانشین فرمانده ی انتظامی  خوزستان بیان داشت: چند گروه از پرسنل پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق شدند با کنترل محورهای مواصلاتی و عزیمت به میدان میوه تره بار الغدیر اهواز و ساعت ها  انتظار و گشت زنی نامحسوس، کامیون حامل بار صیفی جات از نوع بادمجان را کشف و 2 قاچاقچی به هویت ع - الف و ک - ن را دستگیر کنند.

صالحی اذعان کرد: ماموران پس از انتقال کامیون به مقر پلیس و بازرسی آن، 117 کیلو و406 گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در کیسه های حاوی بادمجان جاسازی شده بود، کشف کردند.

این مقام انتظامی در خاتمه گفت: 2 سوداگر مرگ پس از تشکیل پرونده به همرا ه کشفیات به منظور رسیدگی به پرونده و طی مراحل قانونی، به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.