مدیر امور آبفا رامهرمزگفت: با حضور معاون بهره برداری شرکت آبفا، امام جمعه، اعضای شورای شهر و دیگر مسئولین شهری 1 حلقه چاه جدید در منطقه کیمه این شهرستان وارد مدار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ؛شاهین لرکی با بیان اینکه چاه جدید ۱۲۰ متر عمق دارد، اظهار داشت: ظرفیت آبدهی این چاه ۴ هزار متر مکعب در شبانه روز است و با بهره برداری از این چاه میزان تولید آب در شهرستان رامهرمز به ۴۶ هزار و ۴۹۹ مترمکعب در شبانه روز افزایش می‌یابد. 

وی افزود: برای حفر چاه جدید شماره ۴ کیمه ۳۱۰ میلیون تومان از محل اعتبارات اداره آبفا شهری رامهرمز هزینه شده است. 

لرکی به فعالیت اکیپی تحت عنوان پلیس آب به منظور شناسایی و برخورد با مشترکین غیرمجاز آب در رامهرمز اشاره کرد و گفت: این اکیپ از ابتدای فعالیت خود تا کنون بیش ا ۳۰ رشته انشعاب غیر مجاز شناسایی و پس از برخورد‌های قانونی با افراد خاطی، کلیه انشعابات فوق جمع آوری شد. 

مدیر امور آبفا رامهرمز تعداد مشترکین آب رامهرمز را ۳۱ هزار و۵۰ اشتراک اعلام کرد. 

این مقام مسئول شناسایی ۲۰مشترک پرمصرف، تعویض ۳۰ دستگاه کنتور معیوب، نصب ۶۰ انشعاب جدید، قطع ۲۰ مورد انشعابات غیر مجاز، تبدیل ۲۰ مورد انشعاب غیر مجاز به مجاز را از اقدامات واحد مشترکین آبفا رامهرمز طی ماه گذشته عنوان نمود. 

شاهین لرکی اذعان کرد: رفع انسداد شبکه فاضلاب مناطق سطح شهر، تکمیل منهول ۳ راهی کیمه، ساخت و ساز و دریچه گذاری در مسیر جاده اصلی رامهرمز و رامشیر نیز طی ماه گذشته به انجام رسید. 

وی اصلاح شبکه بطول۱۶۰ متر در مناطق تل برمی و خیابان شهرداری، توسعه۲۰۰ متری شبکه آب در منطقه فاز۴ شقایق ۱۳و۱۴ و رفع کمبود وافت فشار آب آشامیدنی اهالی بیش از ۱۰۷ خانوار ساکن را از محل درآمد جاری اداره را از دیگر اقدامات آبف رامهرمز در راستای رفاه حال مشترکین این شهرستان بیان کرد. 


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.