معاون برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از ابلاغ ۵۰۰ میلیون تومان برای اجرای طرح کاداستر اراضی کشاورزی این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان؛ نامدار صیادی ظهر امروز در جلسه بررسی اجرای طرح کاداستر اراضی کشاورزی لرستان با بیان اینکه اجرای این طرح به عنوان پایلوت در شهرستان سلسله آغاز شده است اظهار داشت: در این راستا کار تهیه نقشه های زمین مرجع، گویا سازی اراضی و همچنین اطلاعات توصیفی اراضی کشاورزی این شهرستان تهیه شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس تفاهم نامه ای که بین استان و سازمان امور اراضی کشاورزی کشور منعقد شده مقرر شد که بخشی از اعتبارات اجرای این طرح را استان و بخشی را این سازمان اختصاص دهد گفت: در این راستا ۷۰ درصد اعتبارات باید از سوی سازمان امور راضی و ۳۰ درصد نیز از سوی استان تامین شود.

 معاون برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه طی سال گذشته ۲۰۰ میلیون تومان برای اجرای طرح اختصاص یافت گفت: همچنین طی امسال نیز اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان ابلاغ شده است.

صیادی بر لزوم اختصاص اعتبارات مورد نیاز از سوی سازمان امور اراضی کشور برای اجرای طرح کاداستر اراضی کشاورزی استان تاکید کرد.

 انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.