رئیس اداره مکانیزاسیون کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: بمنظور ساماندهی و ارائه بهتر خدمات کشاورزی؛ طرح پلاک گذاری ماشینهای کشاورزی در استان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛رفعت الله حمزه ای در این باره گفت:  تاکنون تعداد ۷۵۰ فقره پرونده پلاک گذاری تراکتورها در سطح استان شناسایی و تکمیل مدارک شده که از این تعداد ۳۵ فقره توسط اداره راهنمایی و رانندگی کارشناسی شده و در مرحله صدور پلاک است.

وی افزود: تاکنون شش دستگاه تراکتور در سطح استان پلاک گذاری شده و برای اجرای کامل طرح نیز آمادگی کامل وجود دارد.

حمزه ای با اشاره به لزوم اهمیت و ضرورت پلاک گذاری ماشینهای کشاورزی اظهار داشت: شناسایی و شناسنامه دار کردن تراکتورها و کمباین های کشاورزی موجب ساماندهی بهتر، ارائه خدمات مناسب و تسریع در امور مربوط به ماشینهای کشاورزی خواهد شد.

وی یادآورشد: بیمه دستگاه ها و ماشین آلات کشاورزی، صدور کارت سوخت و امور حقوقی از جمله خرید و فروش و دریافت تسهیلات بانکی از دیگر مزایای پلاک گذاری ماشینهای کشاورزی است.


حمزه ای بر لزوم مشارکت بیشتر کشاورزان در طرح پلاک گذاری تراکتورها تاکید کرد و از کشاورزان خواست: در اسرع وقت برای انجام مراحل اجرایی طرح پلاک گذاری ماشینهای کشاورزی به مراکز خدمات جهاد کشاورزی مراجعه  کنند.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ت



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.