بیش از چهل پزشک متخصص وفوق متخصص در 3شهر خوزستان بطوررسمی فعالیت خودرا اغاز کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: از امروز 42 پزشک متخصص و فوق تخصص فعالیت رسمی خود را در حوزه تحت پوشش این دانشکده در شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان آغاز می‌کنند.

علیرضا آموزنده بابیان اینکه از این تعداد 37 پزشک متخصص در رشته‌های رادیولوژی، چشم، گوش و حلق و بینی، قلب اورژانس، عفونی و زنان، داخلی، جراحی، کودک بیهوشی، پاتولوژی، پوست، اعصاب داخلی، قلب و ارتوپدی به بیماران خدمات درمانی ارائه می‌کنند افزود: پنج پزشک فوق تخصص در رشته‌های جراحی، ترمیمی، گوارش کودکان، بزرگسالان و روماتولوژی فعالیت خود را از امروز آغاز می‌کنند.

وی گفت: این پزشکان متعهد به خدمت در منطقه برای حداقل 19 ماه هستند و پس از آن بنا به خواست خود می‌توانند در منطقه بمانند و یا به سایر جاها بروند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه این پزشکان متخصص و فوق تخصص از سوی وزارت بهداشت سازماندهی و به این منطقه اعزام شده‌اند تصریح کرد:تجهیز بیمارستان‌ها در راستای فراهم‌سازی حداقل‌های مورد نیاز برای ارائه خدمات به مردم فراهم شده و یا در حال تکمیل است.

آموزنده با اشاره به انعقاد قرارداد 360 میلیارد تومانی این دانشکده با سازمان منطقه آزاد اروند برای خرید تجهیزات مورد نیاز پزشکی در منطقه گفت: بسیاری از تجهیزات خریداری شده از طریق منابع طرح تحول سلامت و کمک‌های منطقه آزاد اروند صورت گرفته است.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف

برچسب ها: آبادان ، فعالیت ، پزشک ، خوزستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.