یک نماینده مجلس اعتقاد دارد که احتمال حضور احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم زیاد است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،ایرج عبدی،دبیر فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی درمورد سخنان جوانفکر در مورد  اینکه احمدی نژاد برای انتخابات  برنامه‌ای ندارد گفت:آقای احمدی نژاد معروف به غیر قابل پیش بینی بودن است و اینکه نزدیکان وی بگویند او  برنامه‌ای برای انتخابات ندارد قابل استناد نیست زیرا یکی از خصوصیات احمدی نژاد غیرقابل پیش بینی بودن است.

وی اظهار داشت: احتمال اینکه احمدی نژاد در حوزه انتخابات فعالیت کند زیاد است چون  معمولا وقتی که افعال منفی به کار برده می‌شود شیوه دیگری از سوی او  در پیش گرفته می‌شود.

عبدی در مورد  نحوه فعالیت احمدی نژاد در انتخابات مجلس دهم نیز گفت:با توجه به سابقه‌ای که وی در هنگام ریاست جمهوری در مجلس هشتم داشت دوستانی داشتند که علاقمند بودند در حوزه مجلس حضور داشته باشند و همین الان تعدادی از نمایندگانی که در مجلس حضور دارند به احمدی نژاد باور دارند و از کسانی هستند که چه دردوران ریاست جمهوری وی و هم در دوران بعداز ریاست جمهوری حمایت های جدی از وی دارند و شیفته او هستند و به نظر می رسد با توجه به این حمایت ها وی درانتخابات مجلس نیز فعالیت کند.

وی ادامه داد: اقدامات و سفرها و ملاقات‌هایی که در حال حاضر احمدی نژاد و اطرافیان وی دارند و بحث‌های که در بعضی تریبون ها می شود این را مشخص می کند که احمدی نژاد می‌خواهد در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم حضور یابد یعنی ممکن است یا خودش در انتخابات حضور پیدا کند یا از افرادی حمایت کند.

دبیر فراکسیون رهروان ولایت ادامه داد:البته با فضای که در بین جامعه می بینم و در حوزه دانشگاهها و در توده های مردم میبینم این است که  بعید می دانم احمدی نژاد مقبولیت قابل قبولی داشته باشد.


منبع:نامه نیوز
انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.