نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد این رژیم هر سلاح کشنده ای را که ایران بخواهد از مسیر سوریه در اختیار حزب الله قرار دهد، هدف خواهد گرفت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العربیه، "بنیامین نتانیاهو،" نخست وزیر رژیم صهیونیستی که در واشینگتن به سر می برد، در اظهاراتی مدعی تهدیداتی شد که از طریق ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه برای ایران فرستاده است.

وی در اظهاراتی در "Center for American Progress" مدعی شد به پوتین گفته است: در صورتی که از سرزمین های سوریه به سمت ما آتش گشوده شود، ما به آن پاسخ خواهیم داد. ما بارها ارتش سوریه را هدف قرار داده ایم.

وی همچنین در ادامه مدعی شد: "اسرائیل در صورتی که ایران تصمیم بگیرد جبهه جدیدی در جولان به مانند آنچه در جنوب لبنان انجام داد، ایجاد کند، ما با قدرت به آن پاسخ می دهیم." 

نتانیاهو همچنین مدعی شد در دیدار با پوتین گفته است این رژیم هر سلاح کشنده ای را که ایران تلاش کند از مسیر سوریه به حزب الله بفرستد، هدف قرار خواهد داد. وی گفت: در صورتی نیز که اسرائیل نتواند این سلاح ها را در هنگام انتقال رصد کند، سلاح های سوریه را هدف قرار خواهد داد.


انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار