فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: فکر می‌کنم فدراسیون فوتبال باید خیلی زودتر در قضیه اسدی و کی روش ورود می‌کرد تا این مسئله بزرگتر از این نشود و ادامه پیدا نکند.

به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: این مسئله‌ای که بین اسدی و کی‌روش به وجود آمده بود تقریبا به میان مردم و جامعه آمده بود و ما در حال حاضر بحث تیم ملی را داریم و الان زمانی نیست که بگوییم جام جهانی می‌رویم یا نه، بلکه باید به فکر این باشیم که در جام جهانی چه جایگاهی می‌توانیم کسب کنیم.
 
وی اضافه کرد: به اعتقاد من هم فرصت لازم را داشته‌ایم و هم شرایط مهیا بوده و نباید بگوییم که به جام جهانی می‌رویم یا نه.

نجف نژاد در خصوص مسائلی که بین اسدی و کی‌روش پیش آمده بود اظهار داشت: اگر هرکسی وظیفه خود را انجام دهد و در چارچوب و حیطه مسائل کاری خود عمل کند شاهد چنین اتفاق‌هایی نخواهیم بود.
 
وی تصریح کرد: من فکر می‌کنم فدراسیون فوتبال باید خیلی زودتر در این قضیه ورود می‌کرد تا این مسئله بزرگتر از این نشود و ادامه پیدا نکند، به هر حال ما چون دیدیم به نحوی این قضیه به کیان ورزش کشور صدمه وارد می‌کند و در ورزش هم از بیت‌المال هزینه می‌شود خواستار این شدیم تا  اعضای موثر فدراسیون فوتبال در فراکسیون ورزش مجلس حاضر شوند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار