مدیر فنی تیم ملی آب‌های آرام قایقرانی گفت: پس‌لرزه‌های افت تیم‌های آب‌های آرام در مسابقات آسیایی دیدم و هشداری برای آینده بود.

میلاد: پس‌لرزه افت تیم‌ها را در مسابقات آسیایی دیدم
محسن میلاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: نتایجی اتفاق این است که نتوانستیم سهمیه المپیک 2016 کسب کنیم و با توجه به تحولات مدیریتی که اتفاق افتاد و آنالیز مسابقات ازبکستان نشان می‌دهد که پس‌لرزه‌های آن اتفاق آمده است.

وی افزود: مدال‌هایی که امسال کسب شد از لحاظ کمیت و کیفیت به شدت افت داشته است زیرا از 17 طلای دوره قبل به 6 طلا سقوط کردیم.

میلاد در ادامه یادآور شد: در دوره قبل از 2 سهمیه به صفر سهمیه در امسال سقوط کردیم و اگر مدال‌های رشته روئینگ هم به خاطر تعداد سهمیه اضافه کنیم باز هم پس رفت داشته‌ایم و برای این اتفاق باید پلانی طراحی کنیم که حداقل به توانایی 4 سال قبل برگردیم به جایی که در سال 2012 و در مسابقات لندن 2 سهمیه کسب کردیم و دوباره فعالیت‌‌ها را آغاز کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: در مجموع اتفاقی که افتاده وحشت‌آور است و از تیمی که انتظار کسب سهمیه می‌رفت و نتوانست سهمیه کسب کند به مراتب وضعیت وخیم بقیه را نشان می‌دهد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار