«عالیجناب» در كاخ سعدآباد

گروه تولید سریال «عالیجناب» در سومین ماه تولید خود روزهای پركاری را در كاخ سعدآباد در هوای بارانی تهران پشت سر می‌گذارند.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مشاوره رسانه‌ای این سریال؛ این درحالی است كه طبق برنامه از پیش تعیین شده قرار است تا اوایل آذر كل فیلمبرداری فاز اول این مینی سریال ١٣ قسمتی به پایان برسد.

در این مجموعه با داستانی اجتماعی از زندگی دو رقیب در فضای انتخاباتی روبرو هستیم كه چالش‌های زیادی را پشت سر می‌گذارند و در این میان با اتفاقات و حوادث مختلفی روبرو می‌شوند.

پروژه به تهیه‌كنندگی مشترک مسعود ردایی و علی حضرتی و نگارش و كارگردانی سام قریبیان جلوی دوربین رفته است.

در این لوکیشن كه پیش از این تنها برای سریال‌ها و فیلم‌های تاریخی در اختیار گروه‌های فیلمسازی قرار می‌گرفت و حالا به دلیل جذابیت سوژه، محل فیلمبرداری «عالیجناب» شده، بازیگرانی از جمله حسین پاکدل، امیر آقایی، بابک حمیدیان، سعید آقاخانی و ... مقابل دوربین مرتضی هدایی قرار گرفته‌اند.

طبق گفته دستیار و برنامه‌ریز كار بعد از اتمام فیلمبرداری در مجموعه سعدآباد پلان‌های اکشن سریال نمایش خانگی «عالیجناب» اواخر هفته آینده در لوکیشن‌های خارجی در تهران ضبط خواهند شد.

اما دست‌اندركاران این سریال در عرصه نمایش خانگی از تركیب جذاب و متفاوتی برای تیم بازیگران استفاده كرده‌اند كه هركدام به تنهایی ستاره‌های سایر فیلم‌های سینمایی هستند و حالا همگی در كنار هم قرار گرفتند و به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: سعید آقاخانی، امیرآقایی، احمدرضا اسعدی، لیلا اوتادی، حسین پاكدل، پرویز پورحسینی، بابک حمیدیان، سحر دولتشاهی، امید روحانی، وحید رونقی، علیرضا رئیسی، حسین سلیمانی، پرویز سیرتی، رضا شریف‌نژاد، آزاده صمدی، میثم عبدی، حسین عرفانی، سام قریبیان، احسان كرمی، نازنین کریمی، پریوش نظریه، حامد مدرس، صالح میرزاآقایی، مهتاج نجومی و حسین یاری.

«عالیجناب» برخلاف تصور یک اثر سیاسی نیست و ویژگی‌هایی به لحاظ گره‌های روایتی و قصه دارد كه می‌تواند برای مخاطب جذابیت و هیجان دنبال كردن ایجاد كند

این سریال ١٣ قسمتی كه هم اكنون ٦ قسمت آن در حال تولید است، فراز و نشیب‌های بین ٦شخصیت اصلی داستان را به تصویر می‌كشد.

سرمایه‌گذار این مجموعه نمایش خانگی مسعود ردایی است كه در جشنواره امسال فیلم «نسیم» ساخته پرویز شهبازی را هم در بخش مسابقه خواهد داشت.

طبق نظر تهیه‌كننده تولید فاز دوم این مجموعه منوط به میزان موفقیت و استقبال مخاطب از سری اول است.

عوامل «عالیجناب» عبارتند از:

مدیر فیلمبرداری: مرتضی هدایی، مدیر تولید: میثم كائد، جانشین تولید: نیما شهریاری، مدیر صدابرداری: ایرج شهزادی، طراح صحنه: سیامک كاری‌نژاد، دستیار كارگردان و برنامه‌ریز: عادل معصومیان، طراح لباس: مهناز غنی، تدوین: بهرام دهقانی، مدیر تدارکات: رضا حسین زاده، عكاس: حبیب مجیدی، مدیر تبلیغات و مشاور رسانه‌ای: شیوا آبا



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار