غیبت دوباره سرمربی پرتغالی سرخپوشان تبریزی این سوال را در ذهن ایجاد می‌‌کند که آیا وی قصد بازگشت به ایران را دارد یا خیر؟

اگر تونی نیاید....!؟
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در حالی که قرار بود تونی اولیویرا سرمربی پرتغالی سرخپوشان تبریزی امروز به تبریز بیاید اما هنوز خبری از وی نیست و مثل دفعه پیش غیبت وی طولانی شده است.

البته هر بار که تونی تبریز را ترک می‌کند پشت تراکتوری‌ها می‌لرزد که وی به سرش نزد و دیگر نیاید تونی برای دیدار با خانواده‌اش به دبی رفته است. این دیدار دیگر بیش از مدت معین به طول انجامیده است.

با توجه به اعلام مسئولان تراکتورسازی: تونی اولیویرا در دبی بوده و فردا به تبریز می‌اید و به شک و شبهات پایان می‌دهد.

** تونی برف تبریز را دید یا برف زودتر از رفتن تونی آمد
شاید اوایل لیگ با نتایج ضعیف همه معتقد بودند پیرمرد احساساتی سرخ‌ها برف تبریز را نمی‌بیند. اما این اتفاق افتاد در واقع برف امسال تبریز زودتر از رفتن تونی بارید.

این نکته هم حائز اهمیت است تونی و نتایجش در لیگ و حذفی این روزها خوب بوده و شاید بهار تبریز را هم تونی نظاره‌گر باشد.

برد در مقابل سایپا همه امیدها را برگرداند و تراکتوری که فانوس به دست مسیر لیگ و حذفی را می‌پیمود اکنون به یک چهره مدعی جام حذفی مبدل شده است.

** قرارداد با حامی مالی
امضای قرارداد با حامی مالی تراکتورسازی از دیگر خبرهای سرخ‌های تبریز است. تراکتور که با مشکلات مالی مواجه بود با امضای این قرارداد شاید به نحوی به وضعیت مالی‌اش سامان دهد.

**تمرین تراکتوری‌ها در سالن
بارش باران و برف روز گذشته تمرین دیروز تراکتوری‌ها را در چمن تعطیل و چمن و فضای باز را از سرخپوشان گرفت.تراکتوری‌ها  تمرینات را تعطیل نکرده و در سالن تمرین کردند.

** خارجی‌ها می‌آیند، رامسی نه
در حالی گفته می‌شود بوسن کاردوسو امشب به تبریز می‌آیند رامسی به دلیل حضور در تیم ملی فلیپین نمی‌تواند در تراکتورسازی حضور داشته باشد. رامسی پس از دیدارهای تیم ملی کشورش در آستانه بازی تیمش مقابل سیاه‌جامگان 29 ماه جاری به تبریز می‌آید.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: تبریز ، پرتغالی ، سرمربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار