این روزها وضعیت سامان نریمان جهان در تیم تراکتورسازی تبریز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  هر روز خبرهای تازه‌ای از جدایی سربازان تیم تراکتورسازی و پیوستنشان به تیم‌های دیگر به گوش می‌رسد که اضطراب هواداران تراکتوری و مسئولان این تیم را به دنبال دارد.

هنوز ماجرای سعید آقایی، فرید کریمی و بختیار رحمانیتمام نشده،  قضیه سامان نریمان جهان هم به آنها اضافه شد.

 سامان نریمان جهان که از تیم گسترش و به دلیل اینکه مشمول خدمت سربازی بود، به تراکتور پیوست اکنون در آستانه پایان دوره خدمتش قرار گرفته و اینکه وی بخواهد در تراکتور بماند یا نه و تا چه اندازه گسترشی‌ها به وی نیاز دارند، جای سوال دارد.

البته به ظاهر هنوز اقدامی رسمی برای ماندن نریمان جهان در تراکتور انجام نشده است. این در حالی بود که گسترشی‌ها با تراکتورسازی همکاری لازم را انجام داده‌اند. نریمان جهان نیز به احتمال قوی تمایلی برای ادامه همکاری با تراکتور ندارد.

حسن آذرنیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما در این باره گفت: با توجه به اعلام مدیریت و مالک و هیئت مدیره باشگاه گسترش فولاد مبنی بر وضعیت سامان نریمان جهان وی قرار است تا پایان فصل در تراکتور باقی بماند.

وی ادامه داد: نریمان جهان پس از اتمام خدمت سربازی قانونی باید به گسترش برمی‌گشت اما با توافق مالک باشگاه وی می‌تواند تا اتمام فصل بازی کند.

آذرنیا یادآور شد: پس از اتمام فصل این مسئولان دو باشگاه هستند که باید در مورد تعیین وضعیت بازیکن به توافق برسند.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار