معاون راهداری سازمان راهداری حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: طی هفت ماه گذشته، هفت میلیون تن روکش آسفالت در راه‌های کشور کار شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالهاشم حسنی‌نیا عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان در پاسخ به سوالی مبنی بر آخرین وضعیت بهبود نقاط حادثه‌خیز جاده‌های کشور گفت: جاده‌های که طی سالیان گذشته ساخته شده به دلیل توسعه کارگاه‌های صنعتی و ساختمانی به نقاط حادثه‌خیز و پرتصادف تبدیل شده است.

وی افزود: با توجه به مصوبه شورای عالی ایمنی کشور، کمیسیون ایمنی نسبت به دستورالعمل تهیه شده در پروسه‌ای یکساله نسبت به شناسایی راه‌ها و جاده‌های دارای نقاط پرتصادف و حادثه‌خیز و اصلاح و بهسازی آن اقدام می‌کند.

معاون راهداری سازمان راهداری حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: در این خصوص سالیانه حدود 200 میلیارد تومان برای نقاط حادثه‌خیز و 500 میلیارد تومان برای ارتقای ایمنی سطح راه‌های از جمله علائم ایمنی، خط‌کشی، حفاظ و گاردریل‌های کشور هزینه می‌شود.

حسنی‌نیا در ادامه با اشاره عملیات پوشش آسفالت در جاده‌های کشور گفت: طی هفت ماه نخست امسال افزون بر هفت میلیون تن روکش آسفالت در راه‌های کشور کار شده است.

وی با بیان این که این بودجه از محل اعتبارات راهداری و سازمان حمل و نقل جاده‌ای کشور تأمین شده است، افزود: این مقدار روکش آسفالت برای حدود 6 هزار و 500 کیلومتر جاده به کار برده شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۲۰ آبان ۱۳۹۴
کمربندی شهرستان ازادشهر در استان گلستان رو سه لایه اسفالت کردن ولی با اولین باران کل اسفالت داره تیکه تیکه کنده میشه
متاسم از اینکه پول ملت رو دارن بر باد میدن
آخرین اخبار