مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از حضور سه میلیون زائر در عزاداری پایان ماه صفر در مشهد‌الرضا(ع) خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام سید‌محمود مرویان‌حسینی، با اشاره به حضور سه میلیون زائر در عزاداری پایان ماه صفر در مشهد‌الرضا(ع) افزود: این حضور، نمایانگر اوج محبت و دلدادگی ارادتمندان اهل بیت(ع) است.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه در این مدت چهار هزار هیئت مذهبی از کلیه استان‌های کشور و برخی کشورهای دیگر در پایتخت معنوی کشور حضور می‌یابند، اظهار کرد: قریب به 250 هزار نفر در قالب زائر پیاده و مابقی با وسایل نقلیه به زیارت ثامن‌الحجج(ع) می‌شتابند.
 
وی تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم با مسئولان هیئات مذهبی استان‌ها و شهرستان‌ها توسط اداره کل تبیلغات اسلامی خراسان رضوی، به منظور تحقق عزاداری باشکوه، به دور از پیرایه‌های غیر معتبر با رعایت سیاست وحدت و انسجام اسلامی و مشارکت گسترده مردمی و حفظ ارزش‌ها و سنت‌های آئینی پیگیری می‌شود.
 
حجت‌الاسلام مرویان‌حسینی افزود: اعزام مبلّغ و مبلّغه به کاروان‌های زائران پیاده، پشتیبانی‌های فرهنگی، تدبیر نظم و انسجام کاروان‌های زائران پیاده، هماهنگی با هیئت‌های مهمان برای مراقبت از حقوق اجتماعی مردم همچون بهداشت، ترافیک، عزاداری روان و پرشور، تکریم هیئات مهمان، نظم عمومی و ارزیابی هیأت‌ها از موارد پیگیری این اداره کل به شمار می‌رود.


انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.