شیراز؛

رشد و پويايی دانشگاه‌ها در گرو هدفمند بودن پايان‌نامه‌های دانشجويی

امام جمعه موقت شيراز پويايی در دانشگاه‌ها را زمينه‌ساز رشد در جامعه عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از شیراز، حجت‌الاسلام والمسلمين محمدحسن مرادي، در خطبه‌هاي نماز جمعه امروز شيراز، با اشاره به ديدار اخير روساي دانشگاه‌ها با مقام معظم رهبري، لزوم توجه به منويات معظم له براي پوياي در دانشگاه‌ها را متذكر شد.

وي گفت: رشد و پويايي دانشگاه‌ها در گرو هدف‌مند بودن پايان‌نامه‌هاي دانشجويي به و سوق دادن بخشي از اين پايان‌نامه‌ها به سمت پاسخگويي به منويات مقام معظم رهبري است.

وي با بيان اينكه بارش باران در نقاط جنوبي استان فارس موجب پر شدن بالغ بر 80 درصد آب‌انبارها شده است،

حجت‌الاسلام والمسلمين محمدحسن مرادي گفت: البته اين بارش‌ها موجب راه افتادن سيلاب و وارد شدن خسارت‌هايي در برخي نقاط استان شد كه براي رفع اين مشكلات همه مسئولان بايد همكاري و تلاش كنند.

خطيب جمعه شيراز همچنين به كشف حجاب زنان در خودروها در شیراز اشاره کرد و آن را چالشي جدي خواند و خواستار ورود جدي‌تر دستگاه‌هاي مسئول به اين امر شد.

امام جمعه موقت شيراز در بخش ديگري از خطبه‌هاي نماز، گفت: 26 آبان يادآور سالروز آزادسازي سوسنگرد توسط رزمندگان دلاورمرد ايران اسلامي است.

حجت‌الاسلام مرادي همچنين به شرايط بين‌المللي جمهوري اسلامي اشاره و ضمن قابل اعتماد ندانستن آمريكا، خاطرنشان كرد: با صحبت‌هاي رئيس‌جمهور آمريكا وضعيتي اضطراري در منطقه ايجاد شده است و اين به درستي همان نكات تذكر داده شده از سوي مقام معظم رهبري در مورد غيرقابل اعتماد بودن آمريكا است.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.