هفته ششم لیگ برتر والیبال در حالی پیگیری خواهد شد که دو تیم سایپا و پیکان دربی تهران را برگزار خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان کشور، گرامیداشت 200 شهید والیبال، عصر فردا با برگزاری 6 دیدار در تهران و شهرهای دیگر وارد هفته ششم خود خواهد شد.

این مسابقات در حالی برگزار خواهد شد که هفته قبلی این رقابت‌ها خالی از حواشی نبود. مسابقاتی که در پایان هفته پنجم با تداوم صدرنشینی تیم شهرداری ارومیه با وجود شکست مقابل متین صالحین ورامین پیگیری شد.

ششمین هفته از مسابقات لیگ برتر اما به نحوی برگزار خواهد شد که تیم های شهرداری ارومیه، بانک سرمایه، شهرداری تبریز و بازرگانی جواهری گنبد که در حال حاضر به ترتیب در رتبه های اول تا چهارم جدول قرار دارند، در این هفته خارج از خانه به مصاف حریفان خود می روند اتفاقی که شاید تثبیت جایگاه آنان را با مشکل روبرو کرده و هفته سختی را برایشان رقم بزند.

در آغاز هفته ششم این رقابت‌ها و در تهران، خانه والیبال پذیرای یک دربی بین تیم‌های تهرانی لیگ خواهد بود. جایی که پیکان تهران و سایپا به مصاف هم خواهند کرد. دو تیم خودروساز لیگ برتر والیبال از ساعت 17 دیداری را برگزار خواهند کرد که قضاوت آن را اصغر کاظمی به همراه وحید پورکاشیان بر عهده خواهند داشت. سایپایی‌ها هفته گذشته در یک دیدار خانگی مقابل تیم ثامن‌الحجج خراسان با نتیجه 3 بر صفر مغلوب شدند و پیکان هم با همین نتیجه مقابل میزبان خود کاله مازندران به پیروزی رسید.

تیم صدرنشین شهرداری ارومیه این هفته به بندرعباس خواهد رفت تا در دیداری نسبتا ساده مقابل تیم آلومینیوم بندرعباس صف آرایی کند. شاگردان جهانگیر سیدعباسی به خوبی می‌دانند که برای حفظ جایگاه خود در صدر جدول مسابقات باید در این دیدار خارج از خانه به پیروزی برسند تا فرصت کافی در اختیار تیم های رقیب خود قرار ندهند. دیدار دو تیم شهرداری ارومیه و آلومینیوم هرمزگان به قضاوت مسعود یزدان پناه برگزار خواهد شد.

شاگردان مصطفی کارخانه در تیم بانک سرمایه هم این هفته دیدار خود را خارج از خانه و مقابل متین ورامین برگزار می‌کنند. متینی که هفته گذشته توانست در ارومیه شگفتی‌سازی کند و نخستین شکست تیم شهرداری ارومیه را به این تیم تحمیل کند. شاید بتوان گفت که دیدار متین و بانک سرمایه حساس‌ترین دیدار هفته ششم باشد.

بانک سرمایه در تلاش خواهد بود که با پیروزی در این دیدار خارج از خانه شرایط خود در جدول رده بندی را حفظ کرده و در فاصله نزدیک با شهرداری ارومیه باقی بماند. شاگردان محمد ترکاشوند هم با روحیه بالا از پیروزی مقابل ارومیه و با تکیه بر حمایت هواداران خود بدون شک به راحتی پیروزی را از دست نخواهند داد. قضاوت دیدار حساس هفته ششم بر عهده بهروز جعفری است و غفار درخشنده این دیدار را نظارت خواهد کرد.

کاله مازندارن و شهرداری تبریز یکی دیگر از جدال‌های این هفته را برگزار می‌کنند.  کاله در حالی در آمل پذیرای شهرداری تبریز است که تماشاگران خود را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار نخواهد داشت و این کار شاگردان بهروز عطایی را سخت خواهد کرد. شهرداری تبریز که در حال حاضر رده سوم جدول را در اختیار دارد تلاش خواهد کرد که یک پیروزی خارج از خانه بدست آورده و در جایگاه خود باقی بماند. دیدار دو تیم از ساعت 17 و با قضاوت مسعود ذوقی برگزار می‌شود.

شاگردان جبار قوچان نژاد در تیم ثامن الحجج خراسان این هفته در سبزوار پذیرای گوهر کویر زاهدان خواهند بود. تیم ثامن هفته پنجم را با کسب اولین پیروزی خود پشت سر گذاشت و حالا کار راحتی برای دستیابی به دومین برد این فصل خود دارد. علیرضا قریب قضاوت این دیدار را برعهده خواهد داشت و خلیل یگانه مجد، دبیر سازمان لیگ فدراسیون والیبال ناظر این مسابقه خواهد بود.

**برنامه کامل هفته ششم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:
پیکان تهران - سایپا تهران
کاله مازندران – شهرداری تبریز
ثامن الحجج خراسان – گوهر کویر زاهدان
آرمان ورزشی اردکان – بازرگانی جواهری گنبد
صالحین ورامین – بانک سرمایه
آلومینیوم المهدی هرمزگان – شهرداری ارومیه


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار