سرمربی تیم والیبال ثامن‌الحجج خراسان کم تعداد بودن تماشاگران مشهدی در دیدار با آلومینیوم را عامل کاهش هیجان این دیدار عنوان کرد.

جبار قوچان نژاد در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره دیدار هفته هشتم تیم والیبال ثامن الحجج خراسان اظهار داشت: خوشبختانه در دیدار مقابل تیم آلومینیوم هرمزگان موفق به کسب پیروزی 3 بر صفر شدیم اما من در مجموع از این مسابقه رضایت نداشتم.

سرمربی تیم ثامن الحجج به اشاره به شرایط برگزاری این دیدار در سالن مهران مشهد، گفت: متاسفانه سالن برگزاری مسابقه خیلی سرد بود و کم بودن تعداد تماشاگران نسبت به بازی‌های قبلی به کم شدن هیجان این دیدار دامن زده بود. 

وی تصریح کرد: متاسفانه افزایش قیمت بلیت مسابقات عاملی شده بود که برای نخستین بار در چند سالی که مشهد در لیگ والیبال تیم دارد، سالن مملو از تماشاگر نشود. به اعتقاد من مبلغ 5 هزار تومن برای تماشای یک مسابقه والیبال زیاد است. مخصوصا که اکثر تماشاگران و علاقه‌مندان به والیبال دانشجو و دانش آموز هستند.

قوچان نژاد اضافه کرد: امیدوام هیات والیبال استان خراسان به این موضوع کمی کارشناسانه‌تر نگاه کند و شرایطی رقم بزند که تماشاگران علاقه‌مند توانایی حضور در سالن مسابقات را داشته باشند. 

سرمربی تیم ثامن درباره شرایط فنی تیمش در این دیدار گفت: بازی در ابتدا و به خصوص در ست اول کاملا پایاپای پیش می‌رفت اما رفته رفته ما توانستیم نبض بازی را در دست بگیریم و در نهایت به یک پیروزی سه امتیازی خانگی دست پیدا کنیم.

قوچان نژاد درباره اتفاقات رخ داده در دیدار با متین ورامین گفت: در آن دیدار من کاملا بر اساس قانون سازمان لیگ ارنج تیمم را مشخص کردم و در یک زمان تنها از دو بازیکن خارجی استفاده کردم. فیلم و جدول بازی موجود است و من اطمینان دارم که ایرادی به نتیجه کسب شده توسط تیم ما وارد نیست و همه چیز در آن مسابقه روال قانون‌مند داشت. 

سرمربی ثامن در پایان به بازی هفته آینده تیمش مقابل آرمان ورزشی اردکان اشاره کرد و گفت: بازی خارج از خانه همیشه شرایط سخت تری برای تیم‌ها دارد. همچنین عدم داشتن وقت کافی برای ریکاوری و سفر به یزد قطعا کار را سخت‌تر هم خواهد کرد. با این حال تیم ما برای حفظ روند خوب خود و تداوم پیروزی‌هایش راهی اردکان خواهد شد و امیدوارم دست پر از این دیدار بازگردیم.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار