کاپیتان‌های پرسپولیس تمایل دارند دروازه‌بان ذخیره سپاهان به تیمشان بیاید و در همین زمینه کارهایی هم انجام داده‌اند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، برانکو ایوانکوویچ می‌خواهد قفس توری‌اش را با جذب یک دروازه‌بان ششدانگ بیمه کند و با وجود تعریف و تمجیدهای چند ماهه از سوشا مکانی دنبال این است تا یک رقیب گردن کلفت برای دروازه‌بان ملی‌پوشش بیاورد.
 
چند روز قبل شایعه شد پرسپولیس دنبال علیرضا بیرانوند دروازه‌بان نیمکت‌نشین اما ملی‌پوش نفت افتاده اما با وجود مشکلات بیرانوند با کادر فنی نفت بعید است باشگاه نفت به راحتی این دروازه‌بان جوان را از دست بدهد و برای دریافت رضایتنامه‌اش رقم بالایی درخواست خواهد کرد.
 
هر چند بعد از درگیری سوشا و بیرانوند پیش از بازی ژاپن و آشتی‌کنان آنها در اردوی اخیر این سوال پیش می‌آید که در صورت جذب بیرانوند، سوشا چگونه با او کنار خواهد آمد اما فعلا که این انتقال منتفی است.
 
از طرفی گفته شده علیرضا نورمحمدی و محسن بنگر دو کاپیتان تیم پرسپولیس که زیاد با سوشا رابطه خوبی ندارند به برانکو گفته‌اند بیرانوند هم چیزی بیش از سوشا در چنته ندارد و به لحاظ فنی در سطح مکانی است.
 
ظاهرا کاپیتان‌های پرسپولیس تمایل دارند رحمان احمدی دروازه‌بان ذخیره سپاهان به پرسپولیس بیاید و در همین زمینه کارهایی هم انجام داده‌اند. بنگر با احمدی تماس گرفته و از او پرسیده آیا رغبتی برای حضور در پرسپولیس دارد یا نه که با جواب مثبت رحمان مواجه شده است.
 
احمدی که سابقه حضور در پرسپولیس را دارد حتی به بنگر گفته پول رضایتنامه‌اش را خودش به سپاهان خواهد داد و مشکلی برای جدایی از تیمش ندارد اما باید دید با حضور استیماچ در راس کادر فنی سپاهان آیا این مربی کروات اجازه خواهد داد رحمان دوباره پرسپولیسی شود یا نه.


منبع: جام نیوز

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.