سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تمام تلاشم را می‌کنم تا برای این تیم افتخارآفرینی کنم و دل هواداران شاد کنم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ایگور استیماچ پس از عقد قرارداد با باشگاه سپاهان و هدایت این تیم گفت: از اینکه هدایت سپاهان را برعهده گرفتم و در کمتر از 30 دقیقه توانستیم مذاکرات را پایان دهیم و به توافق 2 طرفه با مدیران این باشگاه برسیم.

وی ادامه داد:سپاهان نام آشناترین تیم در ایران است و تلاش می‌کنم مانند دیگر مربیان کروات بهترین نتایج را در این تیم به ارمغان بیاورم.
استیماچ درباره ادامه فصل اظهار کرد: من در نیم فصل به این تیم اضافه شدم و این موضوع باعث می‌شود تا کار برای ادامه لیگ سخت‌تر شود، اما با تمام توان تلاش می‌کنم تا این تیم بتواند موفقیت‌های خود را ادامه دهد.

سرمربی سپاهان اظهار کرد: تمام تلاشم را می‌کنم تا مانند کرانچار و بوناچیچ بتوانم برای این تیم مفید باشم و افتخارآفرینی‌های مربیان پیشین را ادامه دهم.

نخستین هدف‌مان این است که در چهار دیدار باقی مانده از نیم فصل نخست بیشترین امتیازات را کسب کنیم و پس از آن به فکر نیم فصل دوم و آماده‌سازی برای فصل بعد باشیم.

وی در پایان اظهار کرد: من خیلی افتخار می‌کنم در باشگاهی فعالیت می‌کنم که پرافتخار‌ترین تیم ایران است و از جمله زلاتکوکرانچار و لوکابوناچیچ در آن فعالیت کرده‌اند و هدفم آن است تا به همراه هواداران بهترین نتایج را کسب کنم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: استیماچ ، کرانچار ، سپاهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار