سرمربی تیم ملی گلبال گفت: با وجود نایب قهرمانی در مسابقات آسیا- پاسفیک، سهمیه پارالمپیک را از دست دادیم.

بیدگلی: پارالمپیک را با وجود نایب قهرمانی از دست دادیم

بیدگلی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: ما با وجود تمام شایستگی‌ها نایب قهرمان شدیم اما در کسب سهمیه پارالمپیک ناکام ماندیم.

وی ادامه داد: در اردوی آخر تیم یکی از بازیکنان از  حضور در تیم انصراف داد و ما مجبور به جایگزینی شدیم و همین ناهماهنگی بین بازیکن جدید و تیم کار ما را مشکل مواجه کرد.

بیدگلی گفت: ما با 6 بازیکن اصلی و یک بازیکن ذخیره به کشور چین اعزام شدیم و بازیکنان تمام تلاششان را برای کسب سهمیه و قهرمانی انجام دادند و من از عملکرد آنها راضی هستم.

سرمربی عنوان کرد: این بازی‌ها با حضور 5 تیم از 14 تا 22 آبان برگزار شد و در دوره  مقدماتی توانستیم با شکست 4 تیم دیگر در این دوره اول شویم. اما در نهایت در فینال با نتیجه 8 بر 4 مغلوب تیم قدرتمند چین شدیم و به مقام نایب قهرمانی دست یافتیم.

بیدگلی در پایان گفت: خستگی و استرس زیاد مانع از قهرمانی و کسب سهمیه پارالمپیک شد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: بید گلی ، تیم ، اردوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۲۴ آبان ۱۳۹۴
عملکرد جنابعالی باعث عدم نتیجه شد اینها سال باهم هستن چطور ناهماهنگ بین آنها بوجود آمده متاسفانه شما همه را مقصر می دانید بجز خودتان اگر اجازه می دادید یک تیم استانی می رفت به راحتی سهمیه ا کسب می کرد متاسفم از این وضعیت بوجود آمده سه مسابقه با ناکامی پشت سر گذاشتیم آیا وقت تغییر نشده !
آخرین اخبار